Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 15 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 13.9 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail” evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.
Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.
Categorie: Stiinte economice » Marketing-comert
Autor: Saniuta, Adina
An aparitie: 2021
Nr pagini: 2019
Format: Academic