Targ de Craciun LibrariaOnline.ro

Marketing turistic. Note de curs - Valentina Zaharia

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 23.12 - Marți, 24.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 23.12 - Marți, 24.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 23.12 - Marți, 24.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 23.12 - Marți, 24.12
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 24.12 - Miercuri, 25.12
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Marți, 24.12 - Miercuri, 25.12
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 23.12 - Marți, 24.12
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 24.12 - Miercuri, 25.12
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 25.12 - Joi, 26.12
Apreciere: 4.5/7 (8 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:10,00 Lei
7,50 Lei
Diferența: 2.5 Lei ( -25% )

Descriere - Marketing turistic. Note de curs

TEMA 1

MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/ 9

1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9

1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9

1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10

1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10

1.5 Functiile marketingului turistic/ 10

TEMA 2

PIATA TURISTICA/ 12

2.1 Factorii pietei turistice / 12

2.2 Oferta turistica / 13

2.3 Cererea turistica / 16

2.4 Raporturi intre cererea si oferta turistica /18

2.5 Piata intreprinderii de turism /18

2.5.1 Dimensiunile pietei intreprinderii de turism / 18

2.5.2 Dinamica pietei intreprinderii de turism /21

2.5.3 Cai de dezvoltare a pietei intreprinderii / 23

2.5.3 Profilul pietei intreprinderii de turism / 23

2.5.4 Relatiile intreprinderii de turism cu piata /24

TEMA 3

CERCETARI DE MARKETING IN TURISM/ 26

3.1 Definitia, aria, continutul, scopurile si cerintele cercetarii de marketing /26

3.2 Metode si tehnici de culegere a informatiilor in cercetarile de marketing / 27

3.3 Cercetarea pietei turistice/ 29

3.3.1 Etapele prospectarii pietei turistice /29

3.3.2 Metode de prospectare a pietei turistice / 30

TEMA 4

COORDONATELE POLITICII DE MARKETING IN TURISM /32

4.1 Definirea conceptelor de politica, strategie si tactica de marketing / 32

4.2 Strategia de piata si locul ei in activitatea de marketing /33

4.3 Factori de influenta/. 34

4.4 Tipologia strategiilor de piata/ 35

4.5 Marketingul mix in turism/ 38

TEMA 5

POLITICA DE PRODUS/ 41

5.1 Politica de produs, componenta a mixului de marketing/ 41

5.2 Importanta si rolul produsului turistic in cadrul mixului de marketing / 42

5.3 Strategii utilizate in politica de produs / 46

5.3.1 Clasificarea si caracteristicile strategiilor utilizate in politica de produs / 46

5.3.2 Strategii privind comercializarea produselor turistice/ 47

TEMA 6

POLITICA DE PRET IN TURISM/ 50

6.1 Pretul componenta a mixului de marketing / 50

6.2 Particularitatile politicii de pret in turism /52

6.3 Formarea pretului in cazul unei concurente reale/ 53

6.3.1. Elaborarea politicii de pret / 53

6.3.2. Formarea preturilor /55

6.3.3 Diversitatea preturilor / 56

6.4 Strategii utilizate in politica de pret/ 58

TEMA 7

POLITICA DE DISTRIBUTIE IN TURISM/ 60

7.1 Conceptul de distributie/. 60

7.2 Rolul economic si social al distributiei /61

7.3 Locul distributiei in mixul marketing/ 62

7.4 Integrarea in procesul de distributie/ 64

TEMA 8

POLITICA DE PROMOVARE /66

8.1 Definitia, trasaturile, functiile promovarii/66

8.2 Mixul promotional / 68

8.2.1 Componentele mixului promotional / 68

8.3 Strategii promotionale /72

Studiu de caz 1 /74

Studiu de caz 2 / 80

Bibliografie /84

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Nr. pagini: 86

Anul aparitiei: 2016

Autor: Zaharia, Valentina

Editura: Universitara

Colecția: Stiinte Economice

ISBN: 9786062804411

Răsfoiește cartea - Marketing turistic. Note de curs

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.