Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac - Dovleac, Lavinia

Editura UNIVERSITARA

Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac

Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac

Lucrarea "Markentingul inovatiei" reprezinta rezultatul preocuparilor mele stiintifice, imbinand experienta acumulata in mediul academic intern si international cu cea din mediul de afaceri privind manifestarile marketingului in contextul actual.
Aceasta editie a lucrarii surprinde, in cele patru capitole, atat aspectele teoretice care fundamenteaza principalele concepte avute in vedere, cat si o sinteza a studiilor si cercetarilor realizate pe parcursul celor noua ani de cariera universitara.
Prin specificul ei, lucrarea este destinata atat comunitatii academice, adresandu-se studentilor, cadrelor didactice si cercetatorilor, cat si comunitatii de afaceri, propunerile putand fi aplicate de catre factorii de decizie si specialistii din diverse organizatii inovative.

Cuprins:

Capitolul 1. Marketingul in contextul inovarii
Capitoul  2. Marketingul inovatiei - o noua specializare a marketingului
Capitolul 3. Comportamentul consumatorului de inovatii
Capitolul 4. Mixul de marketingul pentru produsele inovative


Anul aparitiei: 2017
Nr. pagini: 122


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Carti cu subiectul

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA