Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Manual de e-marketing - Haig, Matt

Editura RENTROP SI STRATON

Manual de e-marketing

Cartea face parte din campania

Orice comanda care contine carti de la editura Rentrop Straton de minim 100 de lei, primeste BONUS cartea Dictionar 1000 de cuvinte scrise cu cratima

Campania este valabila in perioada 06/11/2024 - 30/11/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Manual de e-marketing

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Manual de e-marketing

Manual de e-marketing – un ghid indispensabil pentru marketingul produselor si serviciilor tale pe Internet

Putem caracteriza marketingul ca fiind o formula noua, revolutionata de Internet. Si ma refer la marketingul electronic, care l-a substituit pe cel clasic, care nu si-a mai pastrat decat structura de baza.
"Specialistii in marketing electronic si-au scos capul din nisip si au recunoscut in cele din urma importanta Internetului ca instrument de marketing."

Aparitia INTERNETULUI a modificat toata viata noastra, deschizand cai complexe pentru MARKETINGUL ELECTRONIC. Canalele nou-deschise ale strategiei de marketing pe filiera Internetului creeaza perspective nebanuite. Motoarele de cautare scot la iveala in cateva clipe informatii pe care le cautam sau nici nu stiam ca exista.

Programe care permit comunicarea in timp real duc la transformari spectaculoase ale relatiilor noastre cu ceilalti. Minunile acestea tehnologice transforma in realitate "cuvantul Web-ului, care se propaga aproape instantaneu de-a lungul pietelor interconectate."

Cei 4 P ai marketingului clasic: Produsul, Pretul, Pozitia si Promovarea trebuie reevaluati din perspectiva marketingului electronic. Matt Haig, autorul lucrarii, furnizeaza toate informatiile si sfaturile necesare pentru a reusi ca specialist in marketing electronic. Lucrarea te va "ajuta sa realizezi tranzitia catre o forma de marketing mai cuprinzatoare. Ea are la baza informatiile disponibile si interactiunea, iar cumparatorul este implicat la fiecare nivel." Cu ajutorul acestui ghid nu te mai poti rataci prin "labirintul marketingului electronic". Planul de succes pentru un marketing "ultrarapid" va fi in stransa dependenta de viteza de propagare a Internetului, care oricum e de "sapte ori mai iute decat viteza timpului normal", ducand la accelerarea stilului de munca si, implicit, la un exces in CASTIGURI, ceea ce nu poate fi decat TINTA oricarui om de afaceri.

Secretul reusitei? Acela de a intelege diferentele dintre marketingul electronic si practica traditionala a acestuia.

Manualul de e-marketing te ajuta sa:

    creezi un website atractiv si usor de folosit de catre utilizatori;
    efectuezi cercetari de piata rapide cu maxima eficienta;
    construiesti o relatie bilaterala intre site-ul tau si potentialii clienti;
    folosesti cu succes motoarele de cautare drept instrumente de marketing;
    creezi parteneriate avantajoase de website-uri;
    dezvolti o strategie de e-mail;
    creezi si sa distribui newslettere electronice;
    transformi intr-o clipa vizitatori pasivi ai site-ului in clienti activi;
    oferi asitenta continua clientilor tai;
    construiesti o marca electronica demna de retinut;
    beneficiezi de sfaturile profesionistilor in publicitatea on-line;
    cauti si sa afli acoperire media gratuita pentru site-ul tau;
    integrezi cu usurinta activitatea de marketing online si offline in planul general;
    masori si sa-ti reevaluezi rezultatele.

Manualul acesta nu poate fi doar o lectura, te vei convinge ca reprezinta un ATU pentru orice intreprinzator dornic de succes in afaceri, pentru un profesionist in marketing, dar si pentru cel care uceniceste in lumea atat de complexa a marketingului pe INTERNET

Anul aparitiei: 2005
Nr.pagini: 271
Format: A5

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Matt Haig

Carti cu subiectul

Alte carti de la editura RENTROP SI STRATON

Editura RENTROP & STRATON. Carti de la edituraRENTROP & STRATON