Targ de Craciun LibrariaOnline.ro

Informatica si marketing - Narcisa Isaila

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Apreciere: 7.0/7 (2 voturi)
Status: Indisponibil

Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:42,00 Lei
31,50 Lei
Diferența: 10.5 Lei ( -25% )

Descriere - Informatica si marketing

Activitatea economico-financiara care se desfasoara in orice firma, companie, organizatie sau intreprindere se bazeaza pe adoptarea de decizii de natura tehnica, tehnologica, organizatorica, economica, financiara, de personal etc. Astfel, fiecare decizie in parte parcurge un proces decizional complex, in care materia prima cea mai consumata este informatia despre mediul intern si cel extern al firmei. Complexitatea atat a proceselor de adoptare a deciziilor, cat si a mediului in care se desfasoara aceste procese a crescut simtitor in ultimele decenii. Exista cateva cauze majore care au determinat o astfel de crestere a acestei complexitati, printre care: numarul mare de solutii de decizie posibile, dificultatea prezicerii consecintelor pe termen lung datorita cresterii gradului de incertitudine, efectele erorilor in luarea deciziilor putand fi dezastruoase datorita complexitatii operatiilor si reactiei in lant pe care o eroare poate sa o cauzeze in diverse sectoare ale unor nivele micro si macroeconomice. Una din caracteristicile oricarui tip de sistem socio-economic, in cadrul caruia se inscrie orice companie, o constituie finalitatea, adica tendinta de a evolua in vederea realizarii anumitor obiective. Admitand universalitatea legii entropiei, potrivit careia in natura ordinea tinde sa se transforme in dezordine, se poate deduce ca starea entropica este caracteristica si sistemelor socio-economice. In astfel de conditii, toate societatile comerciale, existente ca sisteme, trebuie sa se adapteze permanent influentei unor factori perturbatori – exogeni sau endogeni – care se opun sau franeaza realizarea obiectivelor prestabilite.

Aceasta adaptare sau autoreglare a functionarii firmei se realizeaza prin efectuarea unor activitati manageriale care reprezinta inlantuirea unor decizii interdependente.

Cartea intitulata Informatica si Marketing este structurata astfel incat, colectivul de autori a urmarit cu consecventa tratarea problematicii abordate intr-o succesiune logica, pornind de la prezentarea conceptelor si instrumentelor tehnologiilor informatiei si comunicatiei (IT&C) folosite in activitatea de marketing, a componentelor hardware si software existente in arhitectura sistemelor de calcul si retelelor de calculatoare si a resurselor si serviciilor mediului Internet – ca parte reprezentand instrumentele si conceptele teoretice folosite in activitatea de marketing, dar si in diverse domenii si terminand cu prezentarea integrarii aplicatiilor informatice in medii de dezvoltare – ca parte reprezentand software-ul de aplicatii folosit pentru procesarea textelor si documentelor, realizarea prezentarilor multimedia si pentru tratarea si procesarea structurilor tabelare. Ca urmare, prin aceasta structurare a continutului cartii, conexiunea interdisciplinara dintre Informatica si Marketing implica mult mai multe aspecte, insa prin cele prezentate s-a urmarit surprinderea celor mai semnificative aspecte, pentru a contura cadrul general de evidentiere a acestei conexiuni.

Prin problematica abordata si tratata, prezenta carte se adreseaza unui public divers de cititori (studenti si masteranzi de la facultati de profil, utilizatori interesati de exemplificarea unui software de aplicatii, dar si tuturor celor care doresc sa cunoasca notiunile si conceptele unei abordari interdisciplinare Informatica – Marketing. Toate acestea ma indreptatesc sa recomand cu deosebita convingere folosirea acestei lucrari, a carei problematica abordata si tratata este deosebit de actuala in literatura publicatiilor interdisciplinare.

Prof. univ. dr. Traian Surcel
Catedra de Informatica economica
Academia de Studii Economice – Bucuresti

Nr. pagini: 356

Format: A5

Anul aparitiei: 2012

Autor: Isaila, Narcisa

Editura: Pro Universitaria

ISBN: 9786066473736

Răsfoiește cartea - Informatica si marketing

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.