Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 13.9 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Dupa cum arata R. Findlay (1984), urmand exemplul lui Dostoievski, care arata ca literatura rusa s-a dezvoltat pe radacinile pieselor lui Gogol, teoria pura a comertului international a germinat din solul fertil al Capitolului 7 al lucrarii lui David Ricardo ("Principiile…"). Exemplul, incredibil de simplu, al schimbului de vin si stofa intre Anglia si Portugalia, a patruns in miezul conceptului de avantaj comparativ, concept care ingloba in el esenta echilibrului cerere-oferta pe pietele produselor respective, ale factorilor de productie, precum si pe pietele internationale. Acel exemplu, devenit clasic, dupa cum il califica si Manoilescu (1931) in incercarile sale de imbogatire a teoriei avantajului comparativ, sta la baza teoriilor actuale ale schimbului mondial de marfuri. Mesajul esential pe care aceasta lucrare il ofera lumii este ca schimbul international nu reprezinta un scop in sine sau un fenomen separat al economiei unui stat: comertul international a aparut ca o extindere necesara a economiei natiunilor, in incercarea lor de a se dezvolta continuu, de a asigura un nivel mai ridicat al bunastarii. El se afla in interdependenta cu restul componentelor economice nationale, sistemul productie-consum-acumulare-schimb exterior fiind un sistem cu reactie negativa (feed-back-ul asigurand stabilitatea sistemului).ISBN: 973-590-545-0An aparitie: 2001Nr. de pagini: 176Format: 17x24
Categorie: Stiinte economice » Marketing-comert
Autor: Ciupagea, Constantin
Subiectul cartii: Business si economie