Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorilor". Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-Clark Cel mai fascinant lucru atunci cand citesti aceasta carte e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa iti cresti vanzarile.ISBN: 973-87488-1-XAnul aparitiei: 2006
Categorie: Stiinte economice » Marketing-comert
Autor: Schultz, Don E.