Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Preturi si concurenta. Elemente teoretico-metodologice si aplicative moderne
-30%
Inca nu foarte demult, bazele paradigmatice ale disciplinei „Preturi si Concurenta“ erau identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o „teorie a preturilor“ intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pi...
PRP: 40,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Piete de capital. Editia I
-30%
Pietele de capital sunt piete in care cumparatorii si vanzatorii tranzactioneaza titluri financiare, cum ar fi obligatiunile si actiunile. Cumpararile si vanzarile de titluri financiare sunt efectuate de persoane fizice si institutii. Pietele de capital canalizeaza fondurile financiare de la cei care dispun de ele catre cei care au nevoie de ele. Pietele de capital sunt formate din pietele primare si pietele secundare. Pietele primare se ocupa de emisiunea de noi actiuni/ obligatiuni, in timp ce...
PRP: 28,00 Lei  19,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketingul micilor afaceri
-30%
In actuala economie afacerile de succes utilizeaza trei elemente de baza ale marketingului:- Marketing intern in curs de desfasurare;- Marketing direct pe termen scurt;- Mass-Media pe termen lung.De aceea marketingul este un sistem operational al activitatii care vizeaza.- Determinarea nevoilor curente si viitoare ale clientilor actuali si potentiali;- Studiu si proiectarea de produse si sau servicii destinate sa satisfaca nevoile si cerintele clientilor;- In productie;- In domeniul standardizar...
PRP: 15,00 Lei  10,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing cultural
-30%
Marketingul cultural, domeniu in plina expansiune in contextul dezvoltarii industriei creative, are la dispozitie, prin aceasta teza, importante resurse stiintifice teoretice si practice, care completeaza golurile de cunoastere in acest sector si contribuie la identificarea unui instrumentar specific si adaptat de lucru. Lucrarea pune la dispozitia cercetatorilor o revizie critica a literaturii de specialitate si o incadrare teoretica riguroasa a sectorului studiat, bazata pe asemanarile care in...
PRP: 40,00 Lei  28,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Preturi si concurenta
-30%
Lucrarea "Preturi şi concurenţă" se adresează în primul rând studenţilor de la învăţământul la distanţă, dar şi celor dela cursurile de zi, ai Facultăţii de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori ai Colegiului Universitar, precum şi specialiştilor din domeniile economic, financiar, contabilitate, şi altor categorii interesate....
PRP: 21,00 Lei  14,70 LeiAdauga in cos
In Stoc