Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Economia comertului - teste grila
Se adreseaza studentilor facultatilor cu profil economic. Format: A5 Nr. pag: 144
Editura 

UNIVERSITARA

Marketing turistic. Note de curs
-14%
TEMA 1 MARKETINGUL TURISTIC: CONCEPT, EVOLUTIE, PARTICULARITATI, FUNCTIILE MARKETINGULUI IN CADRUL ORGANIZATIEI TURISTICE/9 1.1 Conditiile aparitiei si promovarii marketingului in activitatea economica / 9 1.2 Conceptul modern de marketing;/ 9 1.3 Continutul si rolul marketingului in activitatea de turism / 10 1.4 Particularitatile aplicarii marketingului/ 10 1.5 Functiile marketingului turistic/ 10 TEMA 2 PIATA TURISTICA/ 12 2.1 Factorii pietei turistice / 12 2.2 Oferta turistica / 13...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 10,00 Lei  8,60 LeiAdauga in cos
In Stoc
Evaluarea intreprinderii
Lucrarea constituie un sprijin pentru studentii care urmeaza cursul de "Evaluarea intreprinderii", precum si pentru cei interesati in insusirea metodologiei de evaluare, in special de societati comerciale. Format: A5 Nr. pag: 234
Editura 

UNIVERSITARA

Negociatorul de afaceri si competentele de comunicare
-20%
Se adreseaza formatorilor de specialisti ce urmeaza sa activeze ca practicieni in domeniul negociatorilor de afaceri Pagini: 208
Editura 

UNIVERSITARA

Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz
In momentul in care ai atat de multe produse, atat de multe informatii disponibile la viteze atat de mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei si de a sesiza o oportunitate inainte de a o remarca altcineva scade din ce in ce mai mult. Acum, comerciantii trebuie sa recurga din ce in ce mai mult la toate trucurile pentru a gasi acel minuscul beneficiu care ar putea sa le aduca un avantaj fata de restul lumii.In prezent, traim intr-o era in care Internetul defineste comertul, educ...
Editura 

UNIVERSITARA

Tehnici promotionale
Este o lucrare deosebit de utila studentilor din facultatile de profil economic, precum si celor interesati in descifrarea problematicii complexe presupusa de conectarea firmelor in care isi desfasoara activitatea, la cerintele actuale ale pietei privind instrumentul promotional. Format: Academic Nr. pag: 232
Editura 

UNIVERSITARA

Tranzactiile comerciale in era evernetului. Ghidul studentului
-14%
In momentul in care ai multe produse și multe informatii disponibile la viteze mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei și de a sesiza o oportunitate inainte ca altcineva sa o remarce, scade din ce in ce mai mult.Acum, comerciantii trebuie sa recurga la toate trucurile posibile pentru a gasi acea oportunitate care ar putea sa-i avantajeze fata de concurenta și a le aduca profitul scontat.In prezent, traim intr-o era in care Internetul definește comertul, educatia și comun...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  17,20 LeiAdauga in cos
Gestiunea fortelor de vanzare (Mihai Papuc)
-14%
Anul aparitiei: 2010 Nr. pagini: 147
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 20,00 Lei  17,20 LeiAdauga in cos
Investitiile si dezvoltarea durabila
Lucrarea cuprinde o paleta ampla de idei care stau la baza coordonatelor in gandirea factorilor de decizie, a managerilor, proiectantilor, cercetatorilor, cadrelor didactice si studentilor in proiectarea si gestionarea dezvoltarii durabile in perspectiva integrarii tarii noastre in Uniunea Europeana. Format: Academic Nr. pag: 526
Editura 

UNIVERSITARA

Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac
Lucrarea "Markentingul inovatiei" reprezinta rezultatul preocuparilor mele stiintifice, imbinand experienta acumulata in mediul academic intern si international cu cea din mediul de afaceri privind manifestarile marketingului in contextul actual.Aceasta editie a lucrarii surprinde, in cele patru capitole, atat aspectele teoretice care fundamenteaza principalele concepte avute in vedere, cat si o sinteza a studiilor si cercetarilor realizate pe parcursul celor noua ani de cariera universitara.Pri...
Editura 

UNIVERSITARA

Marketing, Editia a II-a
-14%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Reusita unei companii de marketing se focalizeaza pe valorificarea la maximum a capacitatilor de informare, de analiza si solutionarea problemelor cu care se confrunta.Luc...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,50 LeiAdauga in cos
In Stoc
Aspecte teoretice privind imbunatatirea relatiilor cu clientii
-14%
Managementul relatiilor cu clientii (concept consacrat in literatura de specialitate si practica afacerilor sub denumirea CRM - Customer Relationship Management) a devenit, in conditiile dezvoltarii tehnologiilor informatice, un domeniu de maxim interes pentru toate companiile. In toate sectoarele de activitate se aloca sume importante pentru crearea unor infrastructuri de gestiune eficienta a clientilor.In prezent, se afirma tot mai puternic pozitia conform careia CRM este o strategie de afacer...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 25,00 Lei  21,50 LeiAdauga in cos
Marketing - Mihai Diaconescu (Editie 2008)
-16%
Lucrarea are la baza o ampla documentare, o analiza obiectiva si competitiva a literaturii de specialitate, a experientei practice din tara noastra si din alte tari in domeniul marketingului. Anul aparitiei: 2008Nr. pag: 232
Editura 

UNIVERSITARA

Business Communication and NLP: Successful Drivers in Theory and Practice
-14%
This book facilitates understanding behavioural and organisational change and leadership development. With first-hand experience of getting a PhD in Neuro-Linguistic Programming (NLP) Perspectives on Negotiating and Selling, I can say that this book reflects the practical capacity I have gained by closely working with business leaders and managers in their struggle to bring about fast change for themselves and their organisations. This book extensively uses the concept of NLP to help both busin...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 26,00 Lei  22,36 LeiAdauga in cos
Politici de marketing
-14%
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si ...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 27,00 Lei  23,22 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing agroalimentar. Editia II
-14%
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea c...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,00 Lei  24,08 LeiAdauga in cos
Designul si estetica marfurilor
-14%
Introducere:Abordarea moderna, multidirectionala a marfurilor din punct de vedere tehnic, economic si social (estetic, ergonomic si ecologic) impune o interconectare intre stiinta economica,tehnica si arta, interconectare care isi gaseste concretizarea inca in prima etapa a structurii marfurilor ca bunuri materiale realizate in procesul productiei industriale - etapaproiectarii creative, desingnului.Din cuprins:IntroducereCapitolul 1. Estetica generala si estetica industriala - delimitari concep...
Editura 

UNIVERSITARA

PRP: 28,90 Lei  24,85 LeiAdauga in cos
Introducere in cercetarea de marketing (Cristinel Constantin)
-16%
Autor: Cristinel Constantin, Alina Simona TecauAnul aparitiei: 2013Nr. pagini: 193
Editura 

UNIVERSITARA