Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Tranzactii comerciale. Aplicatii si studii de caz
In momentul in care ai atat de multe produse, atat de multe informatii disponibile la viteze atat de mari, abilitatea de a obtine un avantaj in fata concurentei si de a sesiza o oportunitate inainte de a o remarca altcineva scade din ce in ce mai mult. Acum, comerciantii trebuie sa recurga din ce in ce mai mult la toate trucurile pentru a gasi acel minuscul beneficiu care ar putea sa le aduca un avantaj fata de restul lumii.In prezent, traim intr-o era in care Internetul defineste comertul, educ...
Editura 

UNIVERSITARA

Strategii de marketing in comertul cu amanuntul
-16%
In actualul context economico-financiar, comertul cu amanuntul este un domeniu complex, vital si provocator, dezvoltat in special in cadrul tarilor care au o economie emergenta. Este de mentionat inca de la inceput, faptul ca, acest sector este un sector foarte dinamic, ce presupune schimbari rapide intr-o perioada scurta de timp. Tendintele cheie si evolutiile sale, precum schimbarea nevoilor consumatorilor si interesul acestora pentru experienta de cumparare mai mult decat pentru produsul in s...
Editura 

UNIVERSITARA

Planul de marketing, de la obiective la rezultate - Iuliana Petronela Gardan
-16%
Dinamica accelerata a mediului de marketing coroborata cu dificultatile din ce in ce mai mari legate de prognozarea evolutiei acestuia dau nastere la situatii in care managementul companiilor nu reuseste sa integreze cu succes resursele umane, financiare si logistice disponibile, intr-un orizont de timp dat pentru indeplinirea unor obiective strategice. De foarte multe ori, aceasta imposibilitate se rezuma la incapacitatea de a planifica in mod coerent activitatea de marketing. Indiferent de mar...
Editura 

UNIVERSITARA

Markentingul inovatiei - Lavinia Dovleac
Lucrarea "Markentingul inovatiei" reprezinta rezultatul preocuparilor mele stiintifice, imbinand experienta acumulata in mediul academic intern si international cu cea din mediul de afaceri privind manifestarile marketingului in contextul actual.Aceasta editie a lucrarii surprinde, in cele patru capitole, atat aspectele teoretice care fundamenteaza principalele concepte avute in vedere, cat si o sinteza a studiilor si cercetarilor realizate pe parcursul celor noua ani de cariera universitara.Pri...
Editura 

UNIVERSITARA

Marketing in sport -  Daniel Adrian Gardan
-20%
Sportul a reprezentat si reprezinta una dintre cele mai complexe activitati umane, specifica pentru fiecare cultura si civilizatie in parte, de-a lungul istoriei. Dezvoltarea sportului in general, vazut drept parte integranta a unui stil de viata, precum si a ramurilor sportive dedicate performantei a fost accelerata in ultima jumatate de secol pe fundalul evolutiei spectaculoase a unei multitudini de aspecte conexe practicarii sportului: materialele si tehnologiile utilizate la fabricarea echip...
Editura 

UNIVERSITARA

Negociatorul de afaceri si competentele de comunicare
-20%
Se adreseaza formatorilor de specialisti ce urmeaza sa activeze ca practicieni in domeniul negociatorilor de afaceri Pagini: 208
Editura 

UNIVERSITARA

Introducere in cercetarea de marketing (Cristinel Constantin)
-16%
Autor: Cristinel Constantin, Alina Simona TecauAnul aparitiei: 2013Nr. pagini: 193
Editura 

UNIVERSITARA

Transporturi si expeditii internationale (Gheorghe Caraiani)
-16%
Autor: Gheorghe Caraiani, Constantin Georgescu Editia: IV Anul aparitiei: 2012 Nr. pagini: 282 ISBN: 978-606-591-370-7 Etichete: Carti, Transporturi, expeditii, internationale., Gheorghe, Caraiani, Transporturi si expeditii internationale. Gheorghe Caraiani, 9786065913707, Editura, Universitara, Editura Universitara
Editura 

UNIVERSITARA

Comportamentul consumatorului (Alina Simona Tecau)
O privire asupra naturii umane din perspectiva marketingului. Nivel de educatie si cultura crescut, venituri ridicate, sofisticare, obiceiuri noi - nu totdeauna bune, mobilitate, instabilitate si un grad crescut de tehnologizare sunt cateva dintre elementele ce caracterizeaza consumatorii actuali, factori ce au condus la cresterea puterii acestora intr-o masura care l-a determinat pe Philip Kotler sa afirme “Consumatorii sunt noii proprietari ai marcilor!”. Saturati de modele a...
Editura 

UNIVERSITARA

Marketing - Mihai Diaconescu (Editie 2008)
-16%
Lucrarea are la baza o ampla documentare, o analiza obiectiva si competitiva a literaturii de specialitate, a experientei practice din tara noastra si din alte tari in domeniul marketingului. Anul aparitiei: 2008Nr. pag: 232
Editura 

UNIVERSITARA

Economia comertului - teste grila
Se adreseaza studentilor facultatilor cu profil economic. Format: A5 Nr. pag: 144
Editura 

UNIVERSITARA

Tehnici promotionale
Este o lucrare deosebit de utila studentilor din facultatile de profil economic, precum si celor interesati in descifrarea problematicii complexe presupusa de conectarea firmelor in care isi desfasoara activitatea, la cerintele actuale ale pietei privind instrumentul promotional. Format: Academic Nr. pag: 232
Editura 

UNIVERSITARA

Investitiile si dezvoltarea durabila
Lucrarea cuprinde o paleta ampla de idei care stau la baza coordonatelor in gandirea factorilor de decizie, a managerilor, proiectantilor, cercetatorilor, cadrelor didactice si studentilor in proiectarea si gestionarea dezvoltarii durabile in perspectiva integrarii tarii noastre in Uniunea Europeana. Format: Academic Nr. pag: 526
Editura 

UNIVERSITARA

Evaluarea intreprinderii
Lucrarea constituie un sprijin pentru studentii care urmeaza cursul de "Evaluarea intreprinderii", precum si pentru cei interesati in insusirea metodologiei de evaluare, in special de societati comerciale. Format: A5 Nr. pag: 234
Editura 

UNIVERSITARA