Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Mixul de marketing si marketing ecologic - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-25%
Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie si o atitudine necesara a fi asimilata in conduita organizatilor mileniului al treilea. Lucrarea este oportuna si importanta, mai ales prin implicatiile sale asupra posibilitatilor de ameliorare a angajamentului firmelor, si in general a organizatiilor romanesti, pe calea dezvoltarii de produse mai prietenoase cu mediul, ecologice chiar.Mixul de m...
Editura 

ROVIMED

PRP: 19,62 Lei  14,72 LeiAdauga in cos
Marketing ecologic. Studiul comparativ. Marketing ecologic - Marketing traditional - Avia Carmen Morar (Editia a 2-a, revizuita si adaugita)
-25%
Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic - marketing traditional de Avia Carmen MorarIn cadrul marilor probleme ale lumii contemporane se inscrie si optiunea omenirii - din ce in ce mai clar conturata - de a gandi si a actiona pentru o dezvoltare durabila pe planeta Pamant. Mediul de afaceri romanesc nu poate sa se sustraga acestei tendinte majore. In peisajul turbulent generat si intretinut de criza economico-financiara mondiala fiecare entitate economica incearca sa se identifi...
Editura 

ROVIMED

Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional
Lucrarea “Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic – marketing traditional” vizeaza un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila. Tema acestei lucrari ne indeamna sa meditam si sa actionam tot mai mult in spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie sa ramana undeva in istoria teoriei si practic...
Editura 

ROVIMED

Mixul de marketing si marketing ecologic
Marketingul pro-dezvoltare durabila reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si lucrarea “Mixul de marketing si marketing ecologic”, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic in mediul de afaceri. Un astfel de subiect solicita o ampla si temeinica documentare asupra stadiului cunoasterii la nivel international si autohton. Pentru tematica lucrarii este relevanta abordarea in profunzime a mixului de marketing, ca principal instrument al marketerului pentru ...
Editura 

ROVIMED