Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Comportamentul clientilor
-20%
Fiind conceputa ca unul dintre suporturile posibile pentru cursul universitar Comportamentul consumatorilor, cartea de fata este adresata in primul rand studentilor si dascalilor de la specializarile Marketing si Economia Comertului, Turismului si Serviciilor (dar nu numai), precum si tuturor celor interesati in studierea si cunoasterea comportamentului oamenilor aflati in fata actului de cumparare a marfurilor. Prin urmare, de continutul sau pot beneficia nu doar marketerii, ci si alti speciali...
PRP: 78,00 Lei  62,40 LeiAdauga in cos
Marketing nutritional
-20%
Cuvinte cheie: marketing nutritional, comportamentul consumatorului, comunicare integrata de marketing, modele de nutritie si dietetica, marketingul serviciilor de sanatate Lucrarea de cercetare avand titlul „Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor” isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema ”Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietet...
PRP: 70,00 Lei  56,00 LeiAdauga in cos
Strategii de comunicare si marketing in afaceri
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu s...
Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs. Editia a VI-a
In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara cunoasterea notiunilor specifice logisticii si distributiei marfurilor: achizitii, stocare, transport, depozitare etc. Cu atat mai mult cu cat logistica marfurilor, cu pozitia sa de instrument concurential datorata contributiei sale la cresterea eficientei activitatii comerciale, a devenit si un instrument esential de management.