Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketing social
-20%
Cursul de Marketing social se adreseaza in principal masteranzilor, licentiati in diferite domenii. Prezentul material isi propune familiarizarea acestora cu conceptele fundamentale de marketing, cum ar fi consumatorul, mix-ul de marketing, strategia de marketing, responsabilitatea sociala a corporatiei s.a., dar si cu notiuni putin mai complexe din aria cercetarilor de marketing. Filozofia principala pe baza careia a fost construita aceasta disciplina este ca orice companie nu opereaza numai pe...
Economie in servicii
-20%
Cartea de fata, rodul unei munci intr-o echipa foarte tanara, este un demers meritoriu intr-un domeniu in care se comenteaza mult, dar se realizeaza putin, cel al serviciilor. Economia romaneasca nu are inca antreprenori pe masura provocarilor generate de nevoile tot mai exigente ale consumatorilor de servicii, persoane fizice sau persoane juridice. Este sectorul intangibilului, unde lipsa de flexibilitate, de adaptabilitate la dinamica nevoilor consumatorului este aspru sanctionata de raspunsu...
Logistica si distributia marfurilor. Suport de curs. Editia a VI-a
In prezent, nici un manager din domeniul comertului nu isi poate desfasura activitatea fara cunoasterea notiunilor specifice logisticii si distributiei marfurilor: achizitii, stocare, transport, depozitare etc. Cu atat mai mult cu cat logistica marfurilor, cu pozitia sa de instrument concurential datorata contributiei sale la cresterea eficientei activitatii comerciale, a devenit si un instrument esential de management.
Teste - Grila pentru examenul de licenta la specializarea economia comertului, turismului si serviciilor
Universitatea Crestina „Dimitrie Cantemir” a fost acreditata prin Legea nr. 238/23.04.2002 devenind parte componenta a Sistemului National de invatamant superior. Universitatea noastra a obtinut consecutiv, ultima data in 2015, calificativul „grad de incredere ridicat” in urma evaluarii institutionale din partea Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior. Facultatea de Management Turistic si Comercial din cadrul Universitatii Crestine Dimitrie Can...
Marketing international
-20%
Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului „Marketing general” - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ...
Marketing. Practici si studii de caz
-20%
Cartea „Marketing. Practici si studii de caz” este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii de caz de marketing referitoare la domenii diverse de business din Romania si de pe plan international. Aceste studii de caz pot constitui modele pentru realizarea lucrarilor de licenta si disertatie.
Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale
Traditional, fundamentele conceptuale ale disciplinei „Preturi si Concurenta“ sunt identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o „teorie a preturilor“ intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pietelor...