Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketingul serviciilor de transport aerian din Romania
An aparitie 2022 Nr. de pagini 364 Format 17x24
Editura 

ECONOMICA

68,00 LeiAdauga in cos
Marketing online
Lucrarea cerceteaza marketingul online aplecandu-se asupra creatorilor de continut, companiilor si dezvoltatorilor de aplicatii care identifica modalitati noi si inovatoare de a cumpara si a comunica.ISBN: 978-973-709-991-4An aparitie: 2022Nr. de pagini: 352Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Comert si economie comerciala
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea si pregatirea noii generatii de specialisti cu studii superioare in comert, dar si crearea unui suport stiintific pentru managerii din intreprinderile comerciale si din aparatul comercial central, din ministere, departamente si agentii, respectiv, din administratia publica locala.Pornind de la co...
Editura 

ECONOMICA

Negocierea comerciala internationala
Lucrarea de fata a fost conceputa ca un manual universitar: ea se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca lucrarea poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactio...
Editura 

ECONOMICA

Marketing. Proiecte si studii de caz
An aparitie 2022 Nr. de pagini 228 Format 17x24 Culoare interior negru
Editura 

ECONOMICA

Transporturi si expeditii internationale. Clasic versus electronic
-5%
Volumul trateaza o multitudine de probleme pe care le ridica diferitele modalitati ale transporturilor internationale de marfuri, pornind de la forma clasica la cea electronica, cu importanta tot mai mare si cu implicatii tot mai adanci in activitatea de colaborare economica intre state.ISBN: 978-973-709-826-9An aparitie: 2017Nr. de pagini: 436Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Dictionar explicativ de marketing
Autori: Constantin Florescu, Petre M?lcomete, Nicolae Al. Pop (coordonatori) ISBN: 973-590-824-7 Pagini: 816 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Tranzactii de comert exterior. Negociere. Contractare. Derulare
ISBN: 973-590-662-7 Pagini: 560 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei. Editia a II-a
Sistemul marketingului international reprezinta o abordare moderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatii intregului marketing destinat pietelor internationale. Mediul international face obiectul a doua capitole in care sunt tratate conceptele, continutul, structura si problemele specifice ale macromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificarii clientilor prin segmentare. Cercetarea de marketing international este axata pe procese si metode specifice.ISBN: 978-973-709-418-...
Editura 

ECONOMICA

48,00 LeiAdauga in cos
Tehnica operatiunilor de comert exterior
Aceasta carte se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactionale si cadrul juridic ale acestor operatiuni in tara noas...
Editura 

ECONOMICA

45,00 LeiAdauga in cos
Marketingul firmei. Studii de caz
ISBN: 978-973-709-919-8An aparitie: 2020Nr. de pagini: 264Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Comert international si politici comerciale contemporane, Volumul II, Teorii si doctrine privind comertul international
Autori: Nicolae Sută, Sultana Sută-Selejan ISBN: 973-590-762-3 (Vol. II) Pagini: 416 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Comert international si politici comerciale contemporane, Volumul I, Comert international si politici comerciale
Autori: Nicolae Suta, Sultana Suta-Selejan ISBN: 973-590-761-5 (Vol. I) Pagini: 592 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Politici de marketing in afaceri
CuprinsCapitolul 1Politica de produs............................................................................................................................................71.1. Delimitari conceptuale.................................................................................................................................71.2. Uzura morala planificata...........................................................................................................................101.3. Marca i...
Editura 

ECONOMICA

40,00 LeiAdauga in cos
Politici, programe, tehnici si operatiuni de comert
ISBN: 590-899-9 Pagini: 398 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Marketing. Proiecte, aplicatii si teste-grila
ISBN: 978-973-709-858-0An aparitie: 2018Nr. de pagini: 212Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

38,00 LeiAdauga in cos
Marketing. Financiar - Bancar
Autor: Radoi Madalina Antoaneta Anul aparitiei: 2009 Nr.pagini: 252 Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Marketing financiar-bancar
Marketing financiar-bancar, Antoaneta, Radoi Madalina. Anul aparitiei: 2009 Format 17x24 cm Nr. de pagini: 252
Editura 

ECONOMICA

Dictionar de marketing
Un dictionar atipic, care nu contine doar definitii consacrate. In functie de insemnatatea practica si capacitatea de acoperire a unor termeni, li s-au adaugat explicatii suplimentare, exemplificari lamuritoare, variante in abordarea conceptului, concretizari pentru aplicarea mai lesnicioasa a unor recomandari sau referinte teoretice. De aici si diferenta de spatiu rezervat articolelor, fiind usor de observat alternanta intre cele scurte, constand din definitii stricte, si cele care dezvolta tem...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
In Stoc