Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketing. Teste grila
Pagini: 128 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Marketing, editia a II-a
Pagini: 328 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Marketing financiar-bancar
Marketing financiar-bancar, Antoaneta, Radoi Madalina. Anul aparitiei: 2009 Format 17x24 cm Nr. de pagini: 252
Editura 

ECONOMICA

International Trade And Finance
Autori: Dumitru G. Badea, Laura Novac ISBN: 709146-9 Pagini: 415 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Competitia pe piata si echilibrul economic
ISBN: 973-590-711-9 Pagini: 396 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Comert international si politici comerciale contemporane, Volumul II, Teorii si doctrine privind comertul international
Autori: Nicolae Sută, Sultana Sută-Selejan ISBN: 973-590-762-3 (Vol. II) Pagini: 416 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Comert international si politici comerciale contemporane, Volumul I, Comert international si politici comerciale
Autori: Nicolae Suta, Sultana Suta-Selejan ISBN: 973-590-761-5 (Vol. I) Pagini: 592 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Bazele marketingului
ISBN: 973-590-943-X Pagini: 280 Format: X5(16.5x23.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Fundamentele stiintei marfurilor
-5%
Nr. pagini: 335 Anul aparitiei: 2004 ISBN: 709098-5
Editura 

ECONOMICA

Marketing international.De la traditional la global
Pagini: 576 Format: A4(19x25.5cm) Anul Aparitiei: 2004 ISBN: 973-590-343-1
Editura 

ECONOMICA

Dictionar de marketing si de afaceri
Nr.pagini:368 Anul aparitiei:2004 ISBN: 973-590-131-5
Editura 

ECONOMICA

Bazele comertului
Nr.pagini:368 Anul aparitiei:2004 ISBN: 973-590-200-1
Editura 

ECONOMICA