Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
ISBN: 973-590-939-1Pagini: 288 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

26,00 LeiAdauga in cos
Comertul exterior si politica comerciala a Romaniei in perioada de tranzitie la economia de piata. Strategii de dezvoltare
Lucrarea de fata trateaza un subiect de mare actualitate care a facut si obiectul dezbaterilor, in zilele de 5-8 septembrie 2001, la reuniunea ambasadorilor si consulilor onorifici ai Romaniei, initiata de Ministerul Afacerilor Externe. Cu acest prilej a fost analizata evolutia relatiilor comerciale externe ale Romaniei pe tari si zone geografice si s-au dezbatut si adoptat o serie de masuri menite sa conduca la impulsionarea exporturilor romanesti si la reducerea substantiala a deficitului din ...
Editura 

ECONOMICA

20,00 LeiAdauga in cos
Protectionismul netarifar
ISBN: 973-590-033-5An aparitie: 1998Nr. de pagini: 584Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

13,00 LeiAdauga in cos
Marketing. Proiecte si studii de caz
An aparitie 2022 Nr. de pagini 228 Format 17x24 Culoare interior negru
Editura 

ECONOMICA

Marketing online
Lucrarea cerceteaza marketingul online aplecandu-se asupra creatorilor de continut, companiilor si dezvoltatorilor de aplicatii care identifica modalitati noi si inovatoare de a cumpara si a comunica.ISBN: 978-973-709-991-4An aparitie: 2022Nr. de pagini: 352Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Transporturi si expeditii internationale. Clasic versus electronic
-5%
Volumul trateaza o multitudine de probleme pe care le ridica diferitele modalitati ale transporturilor internationale de marfuri, pornind de la forma clasica la cea electronica, cu importanta tot mai mare si cu implicatii tot mai adanci in activitatea de colaborare economica intre state.ISBN: 978-973-709-826-9An aparitie: 2017Nr. de pagini: 436Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Marketingul firmei. Studii de caz
ISBN: 978-973-709-919-8An aparitie: 2020Nr. de pagini: 264Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Comert si economie comerciala
Cursul de Comert si economie comerciala, constituie o lucrare cu valente interdisciplinare, care prezinta comertul in toata profunzimea sa economica si stiintifica, avand ca obiectiv principal, formarea si pregatirea noii generatii de specialisti cu studii superioare in comert, dar si crearea unui suport stiintific pentru managerii din intreprinderile comerciale si din aparatul comercial central, din ministere, departamente si agentii, respectiv, din administratia publica locala.Pornind de la co...
Editura 

ECONOMICA

Marketing. Financiar - Bancar
Autor: Radoi Madalina Antoaneta Anul aparitiei: 2009 Nr.pagini: 252 Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Negocierea comerciala internationala
Lucrarea de fata a fost conceputa ca un manual universitar: ea se adreseaza mai ales studentilor in economie, indeosebi celor care se pregatesc in domeniul afacerilor internationale, dar poate fi utila si in alte specializari – comunicare, drept – atunci cand se are in vedere o abordare internationala. Totodata, consideram ca lucrarea poate prezenta interes si pentru profesionistii in operatiuni de comert exterior, atat pentru actualizarea cunostintelor privind mecanismele tranzactio...
Editura 

ECONOMICA

Fundamentele stiintei marfurilor. Editia a II-a
Autori: Marieta Olaru, Rodica Pamfilie, Anca Purcarea, Mihai Negrea, Anca Atanase, Costel Stanciu, Carmen Paunescu Nr. pagini: 336 Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

Politici, programe, tehnici si operatiuni de comert
ISBN: 590-899-9 Pagini: 398 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Dictionar explicativ de marketing
Autori: Constantin Florescu, Petre M?lcomete, Nicolae Al. Pop (coordonatori) ISBN: 973-590-824-7 Pagini: 816 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Tranzactii de comert exterior. Negociere. Contractare. Derulare
ISBN: 973-590-662-7 Pagini: 560 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Trade Finance. Finantarea comertului
Dupa cum se cunoaste, pana in 1989, comertul exterior in Romania a constituit monopol de stat si s-a derulat exclusiv prin Banca Romana de Comert Exterior – ca institutie specializata a statului, care a continuat sa functioneze ca banca comerciala – societate pe actiuni, pana in anul 1999, cand, datorita problemelor grave cu care se confrunta, a fost preluata pe baza de fuziune prin absorbire, conform OUG nr. 39/1999, de Banca Comerciala Romana S.A.Celelalte societati bancare romanes...
Editura 

ECONOMICA