Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Dictionar de marketing
Un dictionar atipic, care nu contine doar definitii consacrate. In functie de insemnatatea practica si capacitatea de acoperire a unor termeni, li s-au adaugat explicatii suplimentare, exemplificari lamuritoare, variante in abordarea conceptului, concretizari pentru aplicarea mai lesnicioasa a unor recomandari sau referinte teoretice. De aici si diferenta de spatiu rezervat articolelor, fiind usor de observat alternanta intre cele scurte, constand din definitii stricte, si cele care dezvolta tem...
Editura 

ECONOMICA

35,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing. Proiecte, aplicatii si teste-grila
ISBN: 978-973-709-858-0An aparitie: 2018Nr. de pagini: 212Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

38,00 LeiAdauga in cos
Politici de marketing in afaceri
CuprinsCapitolul 1Politica de produs............................................................................................................................................71.1. Delimitari conceptuale.................................................................................................................................71.2. Uzura morala planificata...........................................................................................................................101.3. Marca i...
Editura 

ECONOMICA

40,00 LeiAdauga in cos
Marketingul firmei. Studii de caz
ISBN: 978-973-709-919-8An aparitie: 2020Nr. de pagini: 264Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Marketing. Proiecte si studii de caz
An aparitie 2022 Nr. de pagini 228 Format 17x24 Culoare interior negru
Editura 

ECONOMICA

55,00 Lei
In Stoc
Marketing online
Lucrarea cerceteaza marketingul online aplecandu-se asupra creatorilor de continut, companiilor si dezvoltatorilor de aplicatii care identifica modalitati noi si inovatoare de a cumpara si a comunica.ISBN: 978-973-709-991-4An aparitie: 2022Nr. de pagini: 352Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA