Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Marketing direct pe intelesul tuturor
Scrisa în 1982, Marketing direct pe întelesul tuturor a ajuns în prezent la a cincea editie si a fost tradusa în 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe întelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar mai tarziu un mini-institut. Cartea a fost publicata pentru prima oara în anul 1982. Editia de fata include recomandari detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct. În s...
Editura 

PUBLICA

Arta negocierii in afaceri. Ghidul pentru incheierea unei afaceri si rezolvarea conflictelor
Arta negocierii în afaceri este un material util pentru orice lider sau manager care are nevoie de strategii si de idei practice pentru a le aplica în conducerea unei negocieri. Având la baza cercetari temeinice, autorii – experti în negocierea de afaceri – au redus volumul urias de informatii disponibile într-o carte accesibila celor ocupati, care au nevoie sa se pregateasca pentru negocierile zilnice, dar si pentru situatiile de negociere mai complexe ...
Editura 

PUBLICA

Crescuti digital. Generatia Net iti schimba lumea
Este foarte posibil sa cunoasteti persoane cu varsta intre unsprezece si treizeici de ani. I-ati vazut facand cinci lucruri deodata: trimitand mesaje prietenilor, „downloadand” muzica, „uploadand” videoclipuri; vizionand un film pe un ecran de sase centimetri si facand cine-stie-ce-altceva pe Facebook sau MySpace. Pentru prima data in istorie, tinerii detin autoritatea intr-un domeniu foarte important. Si schimba fiecare dimensiune a societatii noastre – de la locul...
Editura 

PUBLICA

Emotionomics. Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si afacerile in secolul XXI. In Emotionomics, face o analiza concisa a acelor idei din psihologie si psihiatrie care explica modul nostru de functionare. Emotionomics ne spune cum poate fi micsorata distanta dintre a spune si a simti. Codul emotional...
Editura 

PUBLICA

Contagios - Cum se raspandesc ideile
-18%
Jonah Berger si-a petrecut ultimii zece ani ai carierei incercand sa descopere motivele pentru care anumite lucruri ii captiveaza pe oameni mai mult decat altele. In Contagios, Berger dezvaluie secretul care sta la baza comunicarii orale si a transmiterii informatiei prin intermediul mediului social. In aceasta carte veti afla care sunt cele sase principii de baza care fac ca tot felul de lucruri sa devina captivante, pornind de la produse de larg consum si initiative politice, la zvonuri si fil...
Editura 

PUBLICA

PRP: 55,00 Lei  45,10 LeiAdauga in cos
Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam
„Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam –haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista...
Editura 

PUBLICA

Noile reguli de marketing si PR
Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul in care oamenii comunica si interactioneaza, dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti. Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor, stabilind o legatura directa – si mult mai onesta – c...
Editura 

PUBLICA

Pe spatele servetelului. Cum sa rezolvam problemele si sa vindem idei prin desene
Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la obtinerea unui tip de comunicare ce li se adreseaza tuturor oamenilor. Solutiile si ideile din Pe spatele servetelului sunt inspirate de descoperiri stiintifice de ultima ora. Ele vin dupa douazeci de ani de experienta în studiul metodelor vizuale pentru rezolvarea problemelor. Iar instrumentele propuse ...
Editura 

PUBLICA

Metode de publicitate testate
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul timpului si ideile premiate, prezentate în editia originala, pe care însa le actualizeaza pâna la momentul prezent. Prezinta tehnicile de vânzari verificate, care înlatura presupunerile din industria publicitatii, t...
Editura 

PUBLICA

Irezistibil. Dependenta de tehnologie si afacerile din spatele ei - Adam Alter
Aparitia in limba romana a cartii Irezistibil este sustinuta de UniCredit Bank.In aceasta carte revolutionara, Adam Alter urmareste ascensiunea dependentei comportamentale si explica motivele pentru care multe dintre produsele contemporane sunt irezistibile. Chiar daca aceste produse miraculoase elimina distantele care ii separa pe oameni, magnetismul lor extraordinar si, uneori, nociv nu este intamplator.Companiile care proiecteaza aceste produse le ajusteaza de-a lungul timpului, pana devine a...
Editura 

PUBLICA

Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc
In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de internet, schimbam canalele, trecem pe la punctele automate de incasare a taxei de autostrada, facem cumparaturi cu cardul de credit si vorbim la telefonul mobil. Companii precum Yahoo! si Google colecteaza cam 2.500 de detalii despre noi in fiecare luna. Cine se uita prin toate aceste date? Si ce fac cu ele? Asta cauta sa afle jurnalistul Stephen Baker in aceasta ...
Editura 

PUBLICA

Efectul de halou. Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri
Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic. Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili si o cultura corporatista exceptionala. Cand performantele se lasa asteptate, se considera ca strategia este gresita, ca managerii sunt aroganti, angajatii multumiti de sin...
Editura 

PUBLICA

Marketing 3.0. De la produs la consumator si la spiritul uman
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista. Bunastarea...
Editura 

PUBLICA

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-a înmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit. În BrandSimple, Allen Adamson demonstreaza ca brandi...
Editura 

PUBLICA

Buzz Marketing
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo si optiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simpla evitarea mesajelor de marketing. Cum puteti obtine rezultate mai bune din marketingul pe care îl faceti? Hughes prezinta gh...
Editura 

PUBLICA

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
-18%
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei di...
Editura 

PUBLICA

PRP: 47,20 Lei  38,70 LeiAdauga in cos
A vinde e omeneste. Adevarul surprinzator despre cum sa-i convingi pe ceilalti
A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.„Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul prin...
Editura 

PUBLICA

In retea - De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit – unul in care consumatorii au mai multe optiuni, mai multe instrumente, mai multe informatii si mai multa forta. Lisa Gansky, antreprenoare care face pionierat in domeniu, il denumeste „The Mesh” (Businessul „in retea”), dezvaluindu-ne motivele pentru care acest mode...
Editura 

PUBLICA

Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare pe care le-a facut in timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfasurat pe o perioada de trei ani si ale carui costuri s-au ridicat la sapte milioane de dolari – un experiment de ultima ora, care a examinat mintile a 2000 de voluntari din intreaga lume, in raport cu expunerea la diver...
Editura 

PUBLICA

Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri. O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbu...
Editura 

PUBLICA