Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop
-18%
In lucrarea - Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei di...
Editura 

PUBLICA

PRP: 47,20 Lei  38,70 LeiAdauga in cos
In Stoc
Paturi de imprumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi si asa-zisa ospitalitate
-18%
Sa lasati bacsis intotdeauna. Daca nu faceti asta, purtati-va foarte frumos. Iar daca nu reusiti sa faceti nici una, nici alta ar trebui sa va ganditi serios sa schimbati periuta de dinti in fiecare dimineata. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le ofera in cel mai pur stil gonzo in urma experientei sale de receptioner la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans si New York. De la perspectiva unui simplu usier pana la cea de lucrator nevazut din spatele usilor...
Editura 

PUBLICA

PRP: 39,00 Lei  31,98 LeiAdauga in cos
Sfirsitul advertisingului asa cum il stim
-18%
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai ca nu îmbunatateste situatia actuala, ci chiar o înrautateste.În cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. În aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa dev...
Editura 

PUBLICA

PRP: 29,86 Lei  24,49 LeiAdauga in cos
Irezistibil. Dependenta de tehnologie si afacerile din spatele ei - Adam Alter
Aparitia in limba romana a cartii Irezistibil este sustinuta de UniCredit Bank.In aceasta carte revolutionara, Adam Alter urmareste ascensiunea dependentei comportamentale si explica motivele pentru care multe dintre produsele contemporane sunt irezistibile. Chiar daca aceste produse miraculoase elimina distantele care ii separa pe oameni, magnetismul lor extraordinar si, uneori, nociv nu este intamplator.Companiile care proiecteaza aceste produse le ajusteaza de-a lungul timpului, pana devine a...
Editura 

PUBLICA

A vinde e omeneste. Adevarul surprinzator despre cum sa-i convingi pe ceilalti
A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.„Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul prin...
Editura 

PUBLICA

In retea - De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit – unul in care consumatorii au mai multe optiuni, mai multe instrumente, mai multe informatii si mai multa forta. Lisa Gansky, antreprenoare care face pionierat in domeniu, il denumeste „The Mesh” (Businessul „in retea”), dezvaluindu-ne motivele pentru care acest mode...
Editura 

PUBLICA

Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare pe care le-a facut in timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfasurat pe o perioada de trei ani si ale carui costuri s-au ridicat la sapte milioane de dolari – un experiment de ultima ora, care a examinat mintile a 2000 de voluntari din intreaga lume, in raport cu expunerea la diver...
Editura 

PUBLICA

Numerati. Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc
In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de internet, schimbam canalele, trecem pe la punctele automate de incasare a taxei de autostrada, facem cumparaturi cu cardul de credit si vorbim la telefonul mobil. Companii precum Yahoo! si Google colecteaza cam 2.500 de detalii despre noi in fiecare luna. Cine se uita prin toate aceste date? Si ce fac cu ele? Asta cauta sa afle jurnalistul Stephen Baker in aceasta ...
Editura 

PUBLICA

Efectul de halou. Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri
Efectul de halou continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic. Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili si o cultura corporatista exceptionala. Cand performantele se lasa asteptate, se considera ca strategia este gresita, ca managerii sunt aroganti, angajatii multumiti de sin...
Editura 

PUBLICA

Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine
In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri. O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbu...
Editura 

PUBLICA

Marketing 3.0. De la produs la consumator si la spiritul uman
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista. Bunastarea...
Editura 

PUBLICA

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-a înmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit. În BrandSimple, Allen Adamson demonstreaza ca brandi...
Editura 

PUBLICA

Buzz Marketing
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo si optiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simpla evitarea mesajelor de marketing. Cum puteti obtine rezultate mai bune din marketingul pe care îl faceti? Hughes prezinta gh...
Editura 

PUBLICA

Un fiu al publicitatii
Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziţie privilegiată: “defrişează fantasmele oamenilor”, ne proiectează într-o “vârstă a visului”, pregateşte “noul opium al popoarelor”… Trebuie să ne întoarcem la copilărie, să ne rafinăm instrumentele de căutare a fericirii. Ca să ne con...
Editura 

PUBLICA

Tot ce ar trebui sa stii despre PR
Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfârsite din media despre "exercitii de PR", "treburi de PR" si "smecherii de PR" - termeni folositi de obicei ca prescurtare pentru înselatorie si scamatorie? Orice am crede despre relatiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importanta din managementul modern si din viata contemporana în general. Acest ghid foarte usor de cit...
Editura 

PUBLICA

Viata mea in publicitate si Publicitate stiintifica - Claude Hopkins
-20%
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins.Acest volum contine doua carti de referinta. Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia, Viata mea in publicitate.Citind...
Editura 

PUBLICA