Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam - Lindstrom, Martin

Editura PUBLICA

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam

Apreciere: 4.3/7 (14 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere - Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam


"Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam –haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul "brand”? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista in lume –telefoanele mobile si computerele pe care le utilizam, ceasurile si hainele pe care le purtam, filmele pe care le vizionam, cartile pe care le citim, alimentele pe care le mancam, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizam –este perceput ca brand. Ceva prin care declaram lumii ce suntem sau ce dorim sa fim. Cu toate acestea, eram hotarat sa incerc sa dovedesc ca se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteaza cultura de consum.” Martin Lindstrom

"In ultimii cinci ani am citit din scoarta-n scoarta doar doua carti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidenta faptul ca Martin Lindstrom le-a scris pe amandoua.” Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago

"Daca vrei sa inveti cum sa navighezi printre promisiunile desarte privind sanatatea ta pe care marketerii ti le vand si cum sa iei decizii inteligente cu privire la modul in care sa-ti cheltui banii este imperios necesar sa citesti aceasta carte.” Dr. Mehmet Oz

"Sunt fascinata de cartea scrisa de Martin, am cautat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual sa gasesc metode pentru a cumpara inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care ma raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!” Tyra Banks

"Parintii care vor citi aceasta carte isi vor lua lumea in cap. Marketerii priceputi vor lua notite.” Fortune



Numar pagini:416
Anul aparitiei:2013
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam

Categorie: Stiinte economice » Marketing-comert

Autor: Lindstrom, Martin

Cartea "Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Lindstrom, Martin si a fost publicata la Editura PUBLICA.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Martin Lindstrom

Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA