Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate - Adamson, Allen

Editura PUBLICA

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: Epuizat

Descriere Specificatii

Descriere - BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

 Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. In plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. In acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit.

In BrandSimple, Allen Adamson demonstreaza ca brandingul nu e neaparat complicat, vag si confuz. Dimpotriva, el sustine ca reteta succesului unui brand este una simpla. Asta daca te asiguri ca marca ta nu e doar deosebita, ci si deosebit de simpla: construieste-ti marca bazandu-te pe o idee simpla, care poate fi adoptata de toata organizatia si poate fi aplicata coerent in toate punctele de interactiune cu consumatorii.

Adamson a invatat multe din experienta avuta cu unele dintre cele mai celebre marci si demistifica in cartea lui lumea supraprocesata a brandingului.

In marea de carti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei marci, nicio alta carte nu ilustreaza mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marca puternica.

"Allen Adamson ne aduce aminte ca produsul e cel pe care-l avem in fata ochilor, in timp ce marca este in mintea noastra. O marca buna se bazeaza pe o idee simpla, care e unica si relevanta. El ofera sugestii si zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor sa ajunga la o idee de brand revolutionara."
Philip Kotler, Profesor de Marketing International,
Kellogg School of Management

"Ia mult timp sa construiesti un brand. In timp ce incerci sa-l construiesti, se prea poate sa-l ingropi, de fapt. Asa ca merita sa stii ce faci. Daca mi s-ar cere sa recomand o carte despre marci, BrandSimple ar fi cea pe care as alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marca fundamentale si durabile, le-a explicat cu luciditate si le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfecta a titlului."
Kenneth Roman, fost presedinte si CEO,
Ogilvy & Mather Worldwide

"In noua ordine a lumii economice, dominata de un exces al ofertei si de o tendinta accentuata de transformare a produselor de orice fel in bunuri de larg consum, viitorii castigatori din zona de produse si servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieste drumul catre construirea unor marci durabile, puternice. O carte care trebuie neaparat citita, scrisa de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanta in materie de branding."
Peter Georgescu, fost presedinte si CEO,
Young & Rubicam



Cuprins
Multumiri
Prefata de Sir Martin Sorell
Introducere
Partea I - Ce stiu cele mai bune branduri
Capitolul 1. Sa incepem cu notiunile de baza
Capitolul 2. Scurta istorie a marcilor lumii- cat se poate de scurta
Capitolul 3. Ce s-a schimbat din 1970 si care sunt efectele acestei schimbari asupra brandurilor

Partea a II-a - Cum reusesc cele mai bune marci
Capitolul 4. Etapa intai: Stabilirea ideii de brand
Capitolul 5. Etapa a doua: Extragerea esentei ideii
Capitolul 6. Etapa a treia: Implicarea angajatilor in realizarea ideii
Capitolul 7. Etapa a patra: Ganditi-va la numele brandului
Capitolul 8. Etapa a cincea: Creati semnale de branding dincolo de numele brandului
Capitolul 9. Zece fisiere mentale de salvat
Capitolul 10. Un ultim gand simplu

Editia I 2010
Format:14.5 x 20.5 cm
Nr. pag:336 pagini

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA