Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita - Turkes, Mirela Catalina

Editura PRO UNIVERSITARIA

Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita

Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita

Apreciere: 3.0/7 (4 voturi)
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Bazele marketingului. Editie revazuta si adaugita

In ultimele decenii, marketingul modern a evoluat foarte mult devenind un concept calauzitor al conducerii firmei,indiferent daca aceasta desfasoara activitati cu caracter lucrativ sau nelucrativ. La acest inceput de mileniu, marketingul, care asigura dirijarea sistematica a firmei orientata spre piata, dobandeste valente specifice noi, de natura a stimula abordarea interdisciplinara a fenomenelor si proceselor pietei.

"Bazele marketingului” se doreste a constitui o lucrare utila pentru profesori si studenti, pentru managerii unitatilor economice si din alte domenii conexe, pentru publicul larg participant la viata economico-sociala a societatii noastre. Am reunit in cadrul acestei lucrari subiecte legate de conceptul de marketing si etapele evolutiei acestui domeniu, de mediul de marketing al firmei, de comportamentul consumatorului individual si organizational, de segmentarea pietei, de pozitionarea si repozitionarea produselor, de deciziile de marketing privind produsele si serviciile, de dezvoltarea de produse noi, de stabilirea preturilor produselor, de organizarea canalelor de distributie a produselor, de mixul promotional precum si aspecte legate de marketingul pe internet.

Lucrarea "Bazele marketingului” prin natura subiectelor abordate are un caracter complex care deriva din interdependenta fenomenelor si aspectelor specifice domeniului marketingului. Avand o structura logica, in concordanta cu problematica abordata lucrarea va contribui la formarea de cunostinte si competente necesare intelegerii corespunzatoare a mecanismului economico-social si a locului marketingului in cadrul acestui mecanism, la furnizarea cunostintelor referitoare la rolul si importanta marketingului in cadrul organizatiilor intr-o varietate de situatii specifice de mediu si la formarea de competente privind aplicarea conceptelor, metodelor, tehnicilor si instrumentelor de marketing. Aparitia lucrarii a fost posibila cu sprijinul substantial al Editurii Pro Universitaria, caruia ii multumim foarte mult. Ne exprimam convingerea ca eventualele sugestii vor contribui la imbunatatirea editiilor viitoare.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Mirela Catalina Turkes

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.