Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Cetina, Iuliana
Tip afisare:
Marketingul competitiv in sectorul serviciilor
Prezentare: -bunuri materiale si servicii - analiza comparativa -coordonate ale calitatii in sectorul serviciilor -marketing intern si performanta -formarea personalului si munca in echipa -evaluarea si recompensa personalului -consumatorul de servicii -managementul seviciilor - stiluri si atitudini -relatiile firmei de servicii cu piata.Contine: 104 paginiCod 0592
Editura 

TEORA

Strategii de marketing bancar
Cartea de fata parcurge toate etapele construirii unei strategii de marketing realiste si pragmatice al carei rezultat eficient ar fi crearea si vanzarea activa si dinamica a produselor bancare. Succesul specialistului de marketing se ascunde in spatele unui efort tenace si minutios care porneste de la cunoasterea profesionista a produsului bancar, continua cu analiza psihologica, sociologica si poate matematica a consumatorilor si se reflecta in final in creatia artistica si vaporoasa, comica s...
Editura 

ECONOMICA

21,00 LeiAdauga in cos
Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
-12%
Cuprins:Cuvant inaintePartea I. Marketingul serviciilor. FundamenteCapitolul 1. Introducere in marketingul serviciilorCapitolul 2. Particularitati ale calitatii in serviciiCapitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilorCapitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in serviciiCapitolul 5. Compartamentul consumatorului de serviciiCapitolul 6. Strategii de marketing in serviciiCapitolul 7. Politica de produsCapitolul 8. Politica de pretCapitolul 9. Politica de distrib...
Editura 

URANUS

PRP: 33,00 Lei  29,04 LeiAdauga in cos
In Stoc