Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Managementul marketingului - ed. V-a (cartonata)
Marketingul este de interes pentru toti, indiferent ce ofera: bunuri, servicii, proprietati, informatii, idei sau organizatii etc. Aceasta noua editie este dedicata ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme: - Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale - Lantul cererii si managementul lantului aprovizi...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului editia a IV-a
Marketingul este de interes pentru toti, indifferent de ce ofera : bunuri, servicii, proprietati, personae, locuri, evenimente, informatii, idei sau organizatii.Asadar, aceasta noua editie este dedicate ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale. Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme : ? Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale; ? Lantul cereri...
Editura 

TEORA

Managementul marketingului. Editia a III a
Prezentare: Despre autor Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International ?S.C. Johnson & Son? de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului ? Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing ? Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sal...
Editura 

TEORA

Principiile marketingului ed a III-a
Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual introductiv de marketing. Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile de frunte ale lumii în materie de marketing. Domnul profesor Armstrong este un cadru universitar distins cu multe premii, care preda în fata studentilor la facultati de economie a afacerilor. Împreuna, cei doi reusesc sa faca din universul complex al marketingului o experienta practic...
Editura 

TEORA