Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Marketing-comert

Ordoneaza
:
Pop, Nicolae Al.
Tip afisare:
MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT
-12%
Tres bien fonde du point de vue scientifique, le livre : “MARKETING ET GESTION DE LA RELATION CLIENT” est centre sur trios composantes essentielles de la sphere du domaine complexe du marketing relationnel: le passage du marketing traditionnel au marketing relationnel, la connaissance du consommateur et la recherché de marketing. La demarche des auteurs repose sur l’etude des theories actuelles presentees dans des ouvrages importantes de la literature specialisee en mar...
Editura 

URANUS

PRP: 24,00 Lei  21,12 LeiAdauga in cos
In Stoc
Marketing international. Teorie si practica
Dinamismul schimbarilor consemnate de nevoile purtatorilor cererii, convergenta pietelor si a tehnologiilor, estomparea granitelor fizice intre state sub imperiul proliferarii comunicarii in spatiul virtual, globalizarea concurentei la nivel mondial sunt numai cativa dintre principalii factori cu vocatie planetara, ce au determinat schimbarea fizionomiei actelor comerciale si au declansat mutatii semnificative in teoria si practica marketingului international. Cartea de fata este rodul unei a...
Editura 

URANUS