Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil.Cu un fals simt al urgentei, o organizatie actioneaza energic, dar actiunile sale sunt dominate de anxietate, furie si frustrare, fara hotararea de a castiga in cel mai scurt timp posibil.Confuzia dintre falsa urgenta si cea reala reprezinta o problema uriasa in zilele noastre. Sigur ca poti recunoaste falsa urgenta si multumirea de sine si le poti transforma intr-un simt autentic al urgentei. Exista o strategie. Exista tactici practice. Toate aceste metode sunt descrise in cartea de fata.Intr-o lume in care ritmul schimbarilor pare sa creasca din ce in ce mai mult, ne aflam in fata unei tranzitii globale de la episodic la continuu, cu implicatii uriase pentru problema urgentei si a performantei. Cu alte cuvinte, simtul puternic al urgentei se transforma dintr-un element esential al programelor de schimbare intr-un bun esential in general."Intalniri dupa intalniri, e-mailuri dupa e-mailuri, o zi de lucru din ce in ce mai lunga – asa arata lumea unui director din zilele noastre. Dar un autor important ne spune ca ne lipseste un simt autentic al urgentei. Oare cat de serios e? Foarte serios. John Kotter, profesor emerit la Harvard Business School, are un mesaj clar si simplu. Simtul urgentei este o carte succinta, care insista asupra mesajului urgent pe care il are de transmis." Financial Times"Noua carte a lui Kotter, Simtul urgentei, este excelenta. E o carte care te inspira si ii completeaza perfect cariera. Cuprinde instrumente practice pentru crearea acelei urgente care contribuie la succesul procesului de schimbare." Fast Company"Insuflarea urgentei este esentiala in momentul in care o organizatie isi schimba directia. Dar prezentarea unui studiu de caz nu aduce aceasta urgenta, spune Kotter. Mai degraba trebuie sa faci apel la emotiile celor carora li te adresezi. In loc sa le arati scheme in PowerPoint, spune-le o poveste. Aceasta e una dintre sugestiile pe care Kotter le face in cea mai noua carte a lui despre leadership, pentru a-i determina pe oameni sa vrea cu adevarat schimbarea." Entrepreneur.comCuvant inainte de Stelian TurleaPrefata1. Totul incepe cu simtul urgentei2. Multumirea de sine si falsa urgenta3. Dezvoltarea urgentei autenticeO strategie si patru tactici4. Prima tacticaAduceti lumea din afara in interior5. A doua tacticaComportati-va urgent in fiecare zi6. A treia tacticaDescoperiti oportunitatile din criza7. A patra tacticaOcupati-va de indivizii "NuNu"8. Mentinerea urgentei la un nivel ridicat9. Viitorul incepe astaziFormat: 14,5 x 20,5 cmNumar pagini: 176 paginiAnul aparitiei:2010Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Categorie: Stiinte economice » Management
Autor: Kotter, John
Produsul nu are recenzie editoriala deocamdata