Descriere - Marketing si management
Minidictionar de management (13)
Minidictionarul de management (13) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial.
Minidictionarul contine:
a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului;
b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale. Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a.
Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.
Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt:
• lista coordonatorilor si autorilor,
• cuvant inainte,
• cuprinsul in limba romana,
• cuprinsul in limba engleza,
• minighid de utilizare a dictionarului,
• termenii ordonati alfabetic,
• indexul termenilor in limba romana,
• indexul termenilor in limba engleza,
• bibliografie.
Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au. Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului.
Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.
In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.
Prof.univ.dr. Ovidiu Nicolescu
Nr. pagini: 96
Format: A5
Anul aparitiei: 2012
Autor: Nicolescu, Ovidiu
Editura: Pro Universitaria (promo)
ISBN: 9789731299020
Răsfoiește cartea - Marketing si management
Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri.
Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate
Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin
curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 1 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.