Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing lateral - Kotler, Philip

Editura CODECS

Marketing lateral

Marketing lateral

Apreciere: 5.5/7 (4 voturi)
Editura: CODECS
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Marketing lateral

:

Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta alternativa in generarea ideilor pentru piata, ajutandu-ne sa inventam produse cu totul noi, pentru un public mult mai larg. Cartea defineste cadrul conceptual al marketingului lateral si ofera un mare numar de exemple de produse noi, care au avut succes pe piete afectate de hiperconcurenta, fiind concepute intr-un proces creativ care scapa din limitele traditionale. Philip Kotler este profesor de marketing international la Kellogg School of Management, din cadrul Universitatii Northwestern. Considerat parintele marketingului modern, Kotler este autorul a 25 de carti, inclusiv "Marketing de la A la Z"si "10 Pacate capitale de marketing" aparute tot la editura CODECS. Kotler a oferit servicii de consultanta unor organizatii ca IBM, Bank of America, General Electric si AT&T. Fernando Trias de Bes este fondator si partener la firma Salvetti & Lombard, specializata in consultanta si cercetare de marketing la nivel international, avand printre clienti companiile PepsiCo, Sony, Hewlett-Packard, McKinsey & Co, Nestl? si Danone. Trias de Bes este si consultant in probleme de inovatii de marketing si profesor asociat la catedra de marketing a Scolii de Afaceri ESADE din Barcelona.

Comentarii: Philip Kotler si Fernando Trias de Bes
Nr. pag. : 223


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Philip Kotler

Carti cu subiectul

Alte carti de la editura CODECS

Editura CODECS. Carti de la editura CODECS