Marketing lateral - Kotler, Philip

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
Apreciere: 5.5/7 (4 voturi)
Editura: CODECS
Status: Epuizat

Descriere - Marketing lateral



Descriere :

Intr-o economie de consum supra-saturata, cu produse omogene si consumatori imuni la mesajele promotionale, marketingul vertical traditional - intemeiat pe segmentarea pietei si proliferarea marcilor - nu prea mai da roade. Philip Kotler si Fernando Trias de Bes ne prezinta un nou mod de abordare a oportunitatilor de piata, marketingul lateral, care ne furnizeaza o ruta alternativa in generarea ideilor pentru piata, ajutandu-ne sa inventam produse cu totul noi, pentru un public mult mai larg. Cartea defineste cadrul conceptual al marketingului lateral si ofera un mare numar de exemple de produse noi, care au avut succes pe piete afectate de hiperconcurenta, fiind concepute intr-un proces creativ care scapa din limitele traditionale. Philip Kotler este profesor de marketing international la Kellogg School of Management, din cadrul Universitatii Northwestern. Considerat parintele marketingului modern, Kotler este autorul a 25 de carti, inclusiv \"Marketing de la A la Z\"si \"10 Pacate capitale de marketing\" aparute tot la editura CODECS. Kotler a oferit servicii de consultanta unor organizatii ca IBM, Bank of America, General Electric si AT&T. Fernando Trias de Bes este fondator si partener la firma Salvetti & Lombard, specializata in consultanta si cercetare de marketing la nivel international, avand printre clienti companiile PepsiCo, Sony, Hewlett-Packard, McKinsey & Co, Nestl? si Danone. Trias de Bes este si consultant in probleme de inovatii de marketing si profesor asociat la catedra de marketing a Scolii de Afaceri ESADE din Barcelona.

Comentarii: Philip Kotler si Fernando Trias de Bes
Nr. pag. : 223

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 5 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.