Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie - Blythe, Jim

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: CODECS
Status: Epuizat

Descriere - Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie

Descriere :
Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de manipulare si moralitate îndoielnica. De fapt, profesionistii care se bucura de succes în vanzari sunt perfect constienti ca asemenea practici nu pot fi decat contraproductive. Bunii profesionisti îsi ajuta clientii sa gaseasca solutii la problemele lor, aratandu-se ingeniosi si creativi. Cartea “Managementul Vanzarilor si al Clientilor Cheie” îsi propune sa explice cum se ocupa de marketing, la nivel individual, managerii de vanzari moderni (si personalul de vanzari modern). Cartea prezinta pe larg aspectele activitatii de vanzare, de la vanzare personala pana la managementul contactelor cu clientii majori (“key account management”), se ocupa de procesele de vanzare din organizatii (“business-to-business”), precum si de vanzarea produselor de consum. Numarul mare de exemple si studiile de caz cu care se încheie capitolele sustin fundamentele teoretice si conceptuale ale vanzarii, ale motivarii si controlului fortei de vanzare. Totodata, sunt tratate si domenii în plina dezvoltare ale managementului vanzarilor: gestionarea contactelor cu clientii mari, managementul relatiilor cu clientii, televanzarile si aspectele legale ale activitatii de vanzare. Jim Blythe este conferentiar titular de marketing la Universitatea Glamorgan din Marea Britanie. A lucrat ca agent de vanzari si manager de vanzari, ajungand în final director de companie, înainte de a se angaja, în 1991, cadru didactic al Colegiului Economic Glamorgan. Din acel moment, cariera lui academica s-a caracterizat printr-o prolifica activitate publicistica: este autorul a opt manuale si a peste douazeci de comunicari stiintifice în lumea universitara. Domeniile lui de interes sunt: marketingul prin targuri si expozitii (subiect pentru care este cel mai bine cunoscut, managementul vanzarilor (în particular, relatia deloc comoda dintre vanzari si marketing) si marketingul inovarii. Jim Blythe este membru al Academiei de Marketing din Marea Britanie si al Academiei Americane de Stiinta a Marketingului, participand adeseori cu prelegeri la conferinte si seminare de instruire. A publicat si lucrari de didactica a studiului si numeroase articole în periodice de specialitate.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 5 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.