Managementul Operatiunilor. Editia a V-a - Slack, Nigel

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
Apreciere: 3.7/7 (6 voturi)
Editura: CODECS
Status: Epuizat

Descriere - Managementul Operatiunilor. Editia a V-a

Din cuprinsul cartii Managementul Operatiunilor - Editia a V-a

Partea intai. INTRODUCERE
Capitolul 1. Managementul operatiunilor
Capitolul 2. Rolul si obiectivele strategice ale operatiunilor
Capitolul 3. Strategia de operatiuni

Partea a doua. PROIECTARE
Capitolul 4. Proiectarea proceselor
Capitolul 5. Proiectarea produselor si a serviciilor
Capitolul 6. Proiectarea retelei de aprovizionare si livrare
Supliment la Capitolul 6. Activitatea de prognozare
Capitolul 7. Configuratie si flux
Capitolul 8. Tehnologia de proces
Capitolul 9. Proiectarea posturilor si organizarea muncii

Partea a treia. Planificare si control
Capitolul 10. Natura planificarii si controlului
Supliment la Capitolul 11. Modele de analiza a cozilor de asteptare
Capitolul 12. Planificarea si controlul stocurilor
Capitolul 13. Planificarea si controlul lantului de aprovizionare si oferta
Capitolul 14. Planificarea resurselor intreprinderiii
Capitolul 15. Operatiunile ,,lean" si ,,JIT"
Capitolul 16. Planificarea si controlul proiectelor
Capitolul 17. Planificarea si controlul calitatii

Partea a patra. IMBUNATATIREA
Capitolul 18. Imbunatatirea operatiunilor
Capitolul 19. Prevenirea su remedierea defectiunilor
Capitolul 20. Managementul imbunatatirii - abordarea TQM

Partea a cincea. Provocarea operatiunilor
Capitolul 21. Provocarea operatiunilor

Glosarul termenilor din managementul operatiunilor
Index

Cum de reusesc unele organizatii:
-sa produca bunuri si servicii cu costuri mai mici si sa obtina venituri mai mari?
-sa reactioneze mai bine la provocarile create de schimbarile preferintelor cumparatorilor, de tehnologiile bazate pe internet si de extinderea globala a lanturilor de aprovizionare si livrare?
-sa promoveze mai sistematic creativitatea, sa fructifice mai bine cunostintele si inovatiile oamenilor?
-sa stimuleze mai consecvent responsabilitatea sociala a membrilor lor? Raspunsul: printr-un mai bun management al operatiunilor. Managementul operatiunilor este un domeniu important, incitant si provocator. Este totodata o componenta vitala pentru succesul organizatiei. Cartea lui Nigel Slack, Stuart Chambers si Robert Johnston este "lider de piata" in acest domeniu. Studentii si masteranzii interesati de managementul operatiunilor o vor considera nepretuita, pentru abordarea clara si sistematica si pentru multimea de teorii, modele, concepte, instrumente, exemple si studii de caz preluate din viata reala.

Dar si practicienii aflati in linia intai a productiei nu vor avea decat de castigat din studiul acestei carti. Printre exemplele si studiile de caz incluse in acest volum se numara:
- Planificarea lantului de aprovizionare-livrare la companiile Zara, H&M si Benetton
- Cum a folosit orasul New Orleans tehnologia informationala ca sa-si revina dupa uraganul Katrina.
- Externalizarea productiei de laptopuri de la Apple si Dell
- Metodele verzi de reciclare adoptate de Hewlett Packard
- Defectiunile de la Cernobil Nigel Slack preda managementul si strategia operatiunilor la Universitatea Warwick din Anglia. Anterior a lucrat ca inginer si manager de productie in industria electromecanica. Detine un doctorat in management, ofera consultanta si a publicat numeroase articole si carti, fiind specializat in flexibilitatea productiei si strategia de operatiuni. Stuart Chambers este profesor asociat la Facultatea de Afaceri Warwick. Este specializat in inginerie mecanica si a lucrat cu mai multe firme de productie, ceea ce i-a permis sa colectioneze un mare numar de studii de caz. Ofera servicii de consultanta si este coautor al mai multor manuale de management al operatiunilor. Robert Johnston preda managementul operatiunilor la Facultatea de Afaceri Warwick, unde este decan asociat. Anterior a lucrat ca manager de operatiuni in mai multe companii din domeniul public si cel privat. Este specialist in operatiuni de servicii si este autorul sau coautorul mai multor articole, carti si studii de caz.

Autori: Nigel Slack, Stuart Chambers, Robert Johnston
Anul aparitiei: 2011
Nr.pagini: 823

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 5 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.