Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri - Dumitrascu, Vadim

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 24.11 - Luni, 25.11
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Astazi - Duminică, 24.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 0.00 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
Apreciere: 3.8/7 (5 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:35,00 Lei
24,50 Lei
Diferența: 10.5 Lei ( -30% )

Cartea face parte din campania

Black Friday Weekend - Transport 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 22/11/2024 - 24/11/2024 in limita stocului disponibil. Vezi alte carti din campanie

Descriere - Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri

PR reprezinta managementul comunicarii intre organizatie si publicurile acesteia. Publicurile sunt grupuri de persoane importante pentru organizatie, care influenteaza, prin deciziile si comportamentele lor, evolutiile si performantele organizationale.

Misiunea PR este de a castiga atentia publicurilor in moduri avantajoase pentru organizatie. De aceea, PR trebuie privit mai intai de toate ca un efort sistematic indreptat spre crearea si mentinerea bunavointei reciproce intre organizatie si publicurile acesteia. Bunavointa a devenit un bun economic demn de luat in calculul de fundamentare a deciziilor manageriale, ea fiind cea care consolideaza relatiile, largeste orizontul de cooperare in afaceri, afirma si promoveaza valorile de brand etc.

PR ajuta organizatia si publicurile acesteia sa se adapteze nevoilor reciproce, intruchipand efortul organizatiei de a obtine cooperarea constructiva a unor grupuri de persoane bine definite. Astfel, PR sprijina organizatia sa interactioneze si sa comunice eficient cu publicurile cheie. Este important de retinut ca o companie isi poate alege pietele, dar nu intotdeauna si toate publicurile cheie.

Principalul scop al PR este acela de a convinge. Un PR bun inseamna, in esenta, faptul de a convinge si de a obtine un rezultat pozitiv pentru partea care initiaza comunicarea. Asadar, PR influenteaza opinii si convingeri pentru a determina, la nivelul publicurilor cheie, reactii si comportamente favorabile organizatiei.

Mesajele vehiculate de PR sunt, inainte de toate, persuasive, indiferent de modul in care sunt comunicate. Insa, spre deosebire de manipulare, PR urmareste sa obtina acceptarea benevola, care va influenta in mod pozitiv atitudini si comportamente. Credibilitatea, atat a mesajului, cat si a emitatorului, este factorul decisiv al succesului activitatii de PR.

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Nr. pagini: 190

Anul aparitiei: 2020

Autor: Dumitrascu, Vadim

Editura: Universitara (promo)

Colecția: Stiinte Economice

ISBN: 9786062810894

Răsfoiește cartea - Managementul comunicarii si relatii publice in afaceri

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 1 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.