Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul comparat international - Nicolescu, Ovidiu

Minidictionar de management (7)

Editura PRO UNIVERSITARIA

-2.2 Lei
Managementul comparat international

Managementul comparat international

Apreciere: 2.0/7 (2 voturi)
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:11,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
8,80 Lei
Diferența: 2.2 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere Specificatii

Descriere - Managementul comparat international

Minidictionar de management (7)

Minidictionarul de management (7) "Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial.

Minidictionarul contine:
a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului;
b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale. Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a.

Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti.

Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate. Principalele componente ale microdictionarului sunt:
• lista coordonatorilor si autorilor,
• cuvant inainte,
• cuprinsul in limba romana,
• cuprinsul in limba engleza,
• minighid de utilizare a dictionarului,
• termenii ordonati alfabetic,
• indexul termenilor in limba romana,
• indexul termenilor in limba engleza,
• bibliografie.

Fara indoiala ca dictionarul – in ciuda eforturilor intense depuse – nu este perfect. De aceea, rugam pe cei care il consulta sa ne comunice observatiile si sugestiile pe care le au. Acestea ne vor fi deosebit de utile in realizarea urmatoarelor editii a dictionarului.

Nu putem incheia acest succint cuvant introductiv fara a multumi specialistilor care, in calitate de autori si/sau coordonatori, au contribuit la realizarea dictionarului.

In final, evidentiem ca publicarea dictionarului in aceasta prima editie a fost posibila datorita resurselor puse la dispozitie de POS-DRU, in cadrul proiectului ANTREMAN.

Prof.univ.dr. Ovidiu Nicolescu


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Ovidiu Nicolescu

Carti cu subiectul

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.