Managementul calitatii - Mihaela-Mirela Dogaru

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 13.01 - Marți, 14.01
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Joi, 09.01 - Vineri, 10.01
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 10.01 - Luni, 13.01
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Marți, 14.01 - Miercuri, 15.01
Apreciere: 5.5/7 (2 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 4 zile lucratoare

Comenzile inregistrate in intervalul 23.12.2024, ora 14:00, si 07.01.2025, ora 23:59, perioada de vacanta prilejuita de sarbatoarea Craciunului si a Anului Nou, vor fi procesate incepand cu data de 08.01.2025.

Departamentul Relatii Clienti va fi inchis in intervalul 25.12.2024 - 07.01.2025.

PRP:32,00 Lei
24,00 Lei
Diferența: 8 Lei ( -25% )

Descriere - Managementul calitatii

Conceptul general de calitate – este utilizat in zilele noastre in toate domeniile, dar cu precadere in domeniile economice printre care se afla si cel al productiei de bunuri si sau servicii.
Sensurile acestui cuvant ( concept ) sunt de natura filozofica, tehnica, economica, dar si sociala in acelasi timp, deoarece calitatea in sensul cel mai general exprima insusirile esentiale ale unui obiect, care-l face sa se distinga de toate celelalte produse similare, care au aceeasi destinatie, respectiv unitate.
De aceea, succesul unei afaceri este dat de modul in care clientul percepe calitatea produsului sau a serviciului pentru care plateste o anumita suma de bani. Intrucat calitatea este strans legata de notiunea de cantitate aceasta trebuie conceputa prin sustinuta activitate ce se indreapta permanent catre consumatorul final de produse si sau servicii, prin cunoasterea nevoilor acestuia, pentru a satisface in cele mai bune conditii asteptarile clientului sau chiar a le depasi cu o calitate mai buna a produselor/serviciilor.
Calitatea produselor/serviciilor este conferita de sinteza optima a principalelor proprietati care exprima gradul de utilitate in satisfacerea nevoilor exprimate.
Din punct de vedere tehnic calitatea exprima gradul de conformitate cu specificatii clare prevazute in documentatia produsului. Iar din punct de vedere economic calitatea exprima raportul dintre cheltuielile de productie si client. In sens social calitatea este reprezentata de gradul de satisfactie al consumatorului.
Organizatia Internationala de Standardizare defineste calitatea astfel – calitatea reprezinta ansamblul de caracteristici al unei entitati care ii confera acesteia aptitudinea de a satisface necesitatile exprimate sau implicite (ISO 8402/1995). Conform ISO 9000/2000 calitatea este aptitudinea unui ansamblu de caracteristici intrinseci de a satisface cerintele consumatorilor.
De aceea calitatea inseamna imbunatatire continua, acest aspect implica pe toata lumea, atat grupul de munca cat si angajatorii si necesita o cheltuiala relativ mica in scopul satisfacerii cerintelor clientilor. De aceea majoritatea practicilor managementului care pun accentul pe calitate cum ar fi controlul calitatii totale sau controlul calitatii in toata organizatia, cercurile de calitate si climatul de munca.
Managementul calitatii este un sistem centrat pe calitate, bazat pe participarea membrilor sai, prin care se urmareste succesul pe termen lung al organizatiei, prin satisfacerea clientului in cele mai bune conditii si obtinerea de avantaje pentru toti membrii organizatiei. Principiile de baza ale managementului calitatii sunt – concentrarea asupra clientului; imbunatatirea continua a calitatii; prevenirea defectelor; responsabilitatea universala asupra calitatii.

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Nr. pagini: 164

Anul aparitiei: 2016

Autor: Dogaru, Mihaela-mirela

Editura: Universitara

Colecția: Stiinte Economice

ISBN: 9786062804152

Răsfoiește cartea - Managementul calitatii

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.