Targ de Craciun LibrariaOnline.ro

Managementul activitatilor electorale - Nicolae Taran

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Apreciere: 5.7/7 (6 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: Indisponibil

Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

5,00 Lei

Descriere - Managementul activitatilor electorale

Inainte de orice, vreau sa previn cititorii interesati ca Managementul activitatilor electorale este o lucrare originala si nu o „variatiune pe aceeasi tema”. Democratia reprezentativa si marketingul electoral reprezinta, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat si determina in continuare nenumarate abordari teoretice si practice.

Dar este pentru prima data, cel putin in Romania, cand cineva abordeaza aceste probleme din perspectiva managementului. Managementul activitatilor electorale vizeaza, deci, identificarea unor solutii teoretice si practice specifice functiei electorale a partidelor politice. In aceste conditii, aceasta carte reprezinta atat o premiera, cat si o provocare intelectuala.

Din punct de vedere epistemic, Managementul activitatilor electorale este un demers consistent si riguros. Consistent, prin faptul ca managementul, democratia reprezentativa si ideologiile sunt abordate ca probleme a caror natura este contradictorie sau, in orice caz, ambigua. Riguros, prin modul in care sunt analizate conceptele specifice managementului, democratiei reprezentative si ideologiilor: structuri versus functii (roluri), ordine versus libertate, idei versus credinte.

Astfel, aceste concepte isi redobandesc sensurile lor majore, pierdute in urma unor simplificari sau decontextualizari inadecvate, specifice multor tratate sau compilatii de gen. In al doilea rand, aceasta optiune permite evitarea atat a dogmatismului, cat si a scepticismului. Pe de alta parte, Managementul activitatilor electorale nu reprezinta doar o reusita in plan intelectual, ci, in aceeasi masura, o carte utila din punct de vedere practic, o carte care permite familiarizarea cititorilor interesati cu cerintele planificarii, organizarii, leadership-ului, controlului si comunicarii in domeniul activitatilor electorale.

Prof. univ. Gh. Gh. Ionescu


ISBN: 973-590-698-8
An aparitie: 2002
Nr. de pagini: 120
Format: 14x20

Răsfoiește cartea - Managementul activitatilor electorale

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.