Management comercial si politici de marketing - Dogaru, Mihaela-Mirela

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 01.12 - Luni, 02.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 02.12 - Marți, 03.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 02.12 - Marți, 03.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 02.12 - Marți, 03.12
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 02.12 - Marți, 03.12
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Marți, 03.12 - Miercuri, 04.12
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 02.12 - Marți, 03.12
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 03.12 - Miercuri, 04.12
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 04.12 - Joi, 05.12
Apreciere: 5.0/7 (8 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:34,99 Lei
29,74 Lei
Diferența: 5.25 Lei ( -15% )

Descriere - Management comercial si politici de marketing

Managementul comercial, ca subramura a managementului, studiaza procesele si relatiile din cadrul societatilor comerciale, in vederea identificarii sistemelor, metodelor si tehnicilor de conducere menite sa asigure cresterea eficientei acestora.
Principiile managementului comercial constituie componente fundamentale care stau la baza desfasurarii proceselor de conducere si exprima nivelul de dezvoltare al domeniului managementului si al fundamentelor teoretice preconizate pentru modelarea de ansamblu a sistemelor de coordonare ale societatilor comerciale.
Functiile managementului comercial desemneaza activitati specializate, complementare sau convergente care au un rol specific in cadrul procesului de conducere al societatii comerciale. Identificarea corecta a functiilor permite definirea si detalierea continutului procesului managerial, cat si mijloacele de atingere a acestuia. In acest context, identificam urmatoarele functii esentiale: previziunea, organizarea, coordonarea, antrenarea si control-evaluarea.
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile manageriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si oferta, intre nou si vechi, asigurand o competitivitate ridicata.
Conceptul de management strategic cuprinde un program general de actiune si alocare a resurselor pentru realizarea pe termen lung a obiectivelor majore.
„Managementul strategic cuprinde un set de decizii si actiuni, concretizat in formularea si implementarea de planuri proiectate pentru a realiza obiectivele firmei”.
„Prin management strategic se are in vedere intregul management al firmei bazat pe strategie, deci, se refera la managementul stiintific al firmei, care, intotdeauna, este fundamentat de strategie”.

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Nr. pagini: 184

Anul aparitiei: 2014

Autor: Dogaru, Mihaela-mirela

Editura: Universitara

Colecția: Stiinte Economice

ISBN: 9786062801458

Răsfoiește cartea - Management comercial si politici de marketing

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.