Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Management comercial si politici de marketing - Dogaru, Mihaela-Mirela

Editura UNIVERSITARA - colectia STIINTE ECONOMICE

-5.6 Lei
Management comercial si politici de marketing

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Astazi - Miercuri, 28.08
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Marți, 03.09 - Miercuri, 04.09
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 30.08 - Luni, 02.09
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Vineri, 30.08 - Luni, 02.09
In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Marți, 03.09 - Miercuri, 04.09
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 30.08 - Luni, 02.09
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 02.09 - Marți, 03.09
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Astazi - Miercuri, 28.08
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Marți, 03.09 - Miercuri, 04.09
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 30.08 - Luni, 02.09
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

Ajunge: Vineri, 30.08 - Luni, 02.09
In Tara - ridicare din oficiul postal

Cost livrare: 11 Lei

Ajunge: Marți, 03.09 - Miercuri, 04.09
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Joi, 29.08 - Vineri, 30.08
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 30.08 - Luni, 02.09
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 02.09 - Marți, 03.09

Management comercial si politici de marketing

Apreciere: 5.0/7 (8 voturi)
Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:34,99 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
29,39 Lei
Diferența: 5.6 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere Specificatii

Descriere - Management comercial si politici de marketing

Managementul comercial, ca subramura a managementului, studiaza procesele si relatiile din cadrul societatilor comerciale, in vederea identificarii sistemelor, metodelor si tehnicilor de conducere menite sa asigure cresterea eficientei acestora.
Principiile managementului comercial constituie componente fundamentale care stau la baza desfasurarii proceselor de conducere si exprima nivelul de dezvoltare al domeniului managementului si al fundamentelor teoretice preconizate pentru modelarea de ansamblu a sistemelor de coordonare ale societatilor comerciale.
Functiile managementului comercial desemneaza activitati specializate, complementare sau convergente care au un rol specific in cadrul procesului de conducere al societatii comerciale. Identificarea corecta a functiilor permite definirea si detalierea continutului procesului managerial, cat si mijloacele de atingere a acestuia. In acest context, identificam urmatoarele functii esentiale: previziunea, organizarea, coordonarea, antrenarea si control-evaluarea.
Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile manageriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si oferta, intre nou si vechi, asigurand o competitivitate ridicata.
Conceptul de management strategic cuprinde un program general de actiune si alocare a resurselor pentru realizarea pe termen lung a obiectivelor majore.
"Managementul strategic cuprinde un set de decizii si actiuni, concretizat in formularea si implementarea de planuri proiectate pentru a realiza obiectivele firmei”.
"Prin management strategic se are in vedere intregul management al firmei bazat pe strategie, deci, se refera la managementul stiintific al firmei, care, intotdeauna, este fundamentat de strategie”.

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Mihaela-Mirela Dogaru

Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA