Targ de Craciun LibrariaOnline.ro

Fundamentele managementului organizatiei. Editie noua - Ion Verboncu

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 15.12 - Luni, 16.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
Apreciere: 7.0/7 (1 vot)
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Fundamentele managementului organizatiei. Editie noua

Prezenta lucrare, FUNDAMENTELE MANAGEMENTULUI ORGANIZATIEI, reuneste fondul esential de cunostinte teoretice referitoare la managementul organizatiei, absolut necesar întelegerii si parcticarii unui management profesionist în toate tipurile de organizatii. Volumul furnizeaza organizatiilor, în special celor economice, suportul stiintific managerial pentru dezvoltarea unei functionale si performante economii de piata în România, în concordanta cu abordarile si practicile din Uniunea Europeana si cu cerintele trecerii la economia bazata pe cunostinte. Prin elaborarea sa, autorii au avut în vedere realizarea urmatoarelor obiective principale:
- prezentarea fondului principal de cunostinte ce constituie continutul managementului profesionist al organizatiei;
- reliefarea principalelor elemente teoretice aplicabile cu prioritate în managementul organizatiei din România în conditiile economiei moderne;
- punerea la dispozitia managerilor, întreprinzatorilor, specialistilor si studentilor a unui set de studii de caz, referitoare la componente majore ale managementului organizatiei;
- facilitarea formarii unei conceptii manageriale moderne la nivelul managerilor, întreprinzatorilor si specialistilor, necesara functionarii si dezvoltarii de companii performante si sustenabile, în contextul accelerarii trecerii la economia bazata pe cunostinte;
- formarea si dezvoltarea de comportamente manageriale rationale si eficace la cei ce participa la procesele de management.

Volumul este structurat în sapte capitole ce trateaza problematica de baza a managementului: procesul, functiile si principiile managementului, tipologia si caracteristicile organizatiei, întreprinzatorii si managerii, mediul ambiant al organizatiei, strategia si politica organizatiei, sistemul managerial si subsistemele sale - decizional, informational, metodologic, structural-organizatoric si de resurse umane -, cultura organizationala, creativitatea si managementul resurselor umane, managerii si leadershipul.
Acest volum reprezinta rezultatul unor importante acumulari si eforturi realizate de cei doi autori în ultimele trei decenii, atât în tara, cât si în strainatate (SUA, Franta, Japonia, Belgia, Germania, Suedia, Spania, Italia, Canada etc.), fiind conceput prin prisma cerintelor si specificitatii întreprinderilor din România.
Volumul este editat într-o conceptie si un design corespunzatoare standardelor occidentale, care sunt de natura sa faciliteze întelegerea si perceptia complexelor concepte si abordari prezentate si sa contribuie la familiarizarea cititorilor din România cu modul de abordare si know-how international în acest domeniu
Principalii beneficiari ai lucrarii sunt managerii si întreprinzatorii, economistii si inginerii din societati comerciale, companii nationale si structuri ale administratiei centrale si locale. În egala masura, volumul se adreseaza studentilor din învatamântul economic, tehnic, juridic, psihosociologic si informatic, care studiaza ca disciplina de baza sau complementara managementul organizatiei
Fireste, autorii sunt constienti ca, în ciuda eforturilor intense depuse, lucrarea este departe de a fi perfecta. În consecinta, suntem receptivi la sugestiile si observatiile constructive ale cititorilor, ce vor fi foarte utile pentru viitoarea editie.
În final, aducem multumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrari ce corespunde unor stringente necesitati ale întreprinderilor si învatamântului universitar din România."

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Nr. pagini: 416

Format: 28 X 20

Anul aparitiei: 2008

Autor: Verboncu, Ion

Editura: Universitara

Colecția: Stiinte Economice

ISBN: 9789737494481

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.