Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Management

Ordoneaza
:
Tip afisare:
Tehnici si instrumente utilizate in managementul calitatii
Autori: Marieta Olaru, Alexandru Isaic-Maniu (coordonatori) ISBN: 973-590-256-7 Pagini: 520 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Management public. Teste si studii de caz
Lucrarea este impartita in sase capitole, avand ca teme: Scolile de management, Delimitari conceptuale, Organizatia publica, Functiile procesului de conducere, Decizia. Procesul decizional si Resursele umane in administratia publica. Fiecare capitol al lucrarii a fost structurat pe mai multe parti, astfel: teme abordate, teste-grila, intrebari deschise, studii de caz/probleme de rezolvat, texte de analizat si comentat etc.Temele care urmeaza a fi dezbatute au rostul de a ghida studentii asupra a...
Editura 

ECONOMICA

Excelenta industriala. Practica si teoria calitatii
ISBN: 973-590-024-6An aparitie: 1997Nr. de pagini: 496Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Managementul aprovizionarii si desfacerii. Aplicatii practice. Studii de caz. Teste-grila pentru examenul de licenta
Autori: Gheorghe Băşanu, Mihai Pricop, Andrei V. Gluvacov ISBN: 973-590-191-9 Pagini: 136 Format: A4(19x25.5cm)
Editura 

ECONOMICA

Eficienta si productivitate. Tehnici de masurare, software si aplicatii economice
ISBN: 973-590-421-7An aparitie: 2001Nr. de pagini: 208Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

8,00 LeiAdauga in cos
In Stoc
Mihail M. Cernea. Un inovator in sociologie si dezvoltare internationala
Lucrarea “Mihail M. Cernea – un inovator in sociologie si dezvoltare internationala” este o monografie profesional-stiintifica in care ne-am propus sa surprindem activitatea, opera si viata unui eminent cercetator in sociologie, originar din Romania, care a depasit granitele nationale si s-a impus la nivel international prin profunzimea si amplitudinea documentarii si a cercetarilor de teren, prin spiritul creator manifestat in modul de teoretizare a proceselor sociale ce carac...
Editura 

ECONOMICA

Tehnologia in transeele informatiei
ISBN: 973-590-087-4An aparitie: 1999Nr. de pagini: 320Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

MBO si Ciclul afacerilor
Managementul este, fara nici o indoiala, o sursa fundamentala a dezvoltarii si prosperitatii oricarui sistem economic privit atat la nivel macro, cat mai cu seama microeconomic. Este in acelasi timp si o sansa de recuperare a decalajelor prin accelerarea schimbarilor si dezvoltarii. Evident, se subintelege ca manage-mentul la care ne referim este cel practicat si dezvoltat in economiile de piata libera de succes, si care este permanent imbogatit de concepte si practici pe care realitatea palpabi...
Editura 

ECONOMICA

E.C.R. Efficient Consumer Response. Raspuns eficient pentru consumator: strategii, politici, tehnici, instrumente
Autor Virgil PopaISBN 973-590-371-7An aparitie 2000Nr. de pagini 208Format 17x24Legatorie brosat
Editura 

ECONOMICA

Introducere in cercetarea educationala. Teorie. Metodologie. Management
Autori: Liviu Spătaru, Loredana Cădariu ISBN: 973-590-846-8 Pagini: 272 Format: A5(13.5x20cm)
Editura 

ECONOMICA

Handbook of project-based management
ISBN: 973-590-604-XAn aparitie: 2002Nr. de pagini: 232Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

Managementul tehnologiilor neconventionale vol II
ISBN: 973-590-148-X Pagini: 336 Format: A5(13.5x20cm) Anul Aparitiei: 2004
Editura 

ECONOMICA

Cultura organizationala si transfer de tehnologie
Premise pentru transformarea competitiva a organizatiilor romanesti.ISBN: 973-590-161-7An aparitie: 1999Nr. de pagini: 224Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Management public international, Editia a II-a
ISBN: 973-590-418-7An aparitie: 2000Nr. de pagini: 165Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Managementul activitatilor electorale
Inainte de orice, vreau sa previn cititorii interesati ca Managementul activitatilor electorale este o lucrare originala si nu o „variatiune pe aceeasi tema”. Democratia reprezentativa si marketingul electoral reprezinta, desigur, probleme importante ale lumii contemporane, care au determinat si determina in continuare nenumarate abordari teoretice si practice. Dar este pentru prima data, cel putin in Romania, cand cineva abordeaza aceste probleme din perspectiva managementului. Mana...
Editura 

ECONOMICA

Formula de finantare a invatamantului preuniversitar din Romania: studii si proiecte
ISBN: 973-590-779-8An aparitie: 2002Nr. de pagini: 208Format: 14x20
Editura 

ECONOMICA

S.A. Functionarea si incetarea societatilor comerciale pe actiuni
ISBN: 973-9198-55-4An aparitie: 1996Nr. de pagini: 264Format: 17x24
Editura 

ECONOMICA

Managementul tehnologiilor neconventionale.   Vol I
Pagini: 192 Format: A5(13.5x20cm) Anul Aparitiei: 2004 ISBN: 973-9198-03-1
Editura 

ECONOMICA

Manualul calitatii
Omologarea capabilitatii proceselor tehnologice Fundamente Proceduri tip ISO Studii de cazISBN 973-9198-65-1An aparitie 1997Nr. de pagini 176Format 17x24
Editura 

ECONOMICA