Targ de Craciun LibrariaOnline.ro

Ce vrea clientul ca tu sa stii - Ram Charan

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 15.12 - Luni, 16.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Marți, 17.12 - Miercuri, 18.12
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 16.12 - Marți, 17.12
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 17.12 - Miercuri, 18.12
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 18.12 - Joi, 19.12
Apreciere: 3.9/7 (14 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:33,00 Lei
23,10 Lei
Diferența: 9.9 Lei ( -30% )

Cartea face parte din campania

Cumpara carti de minim 70 de lei de la editura BUSINESSTECH si primesti BONUS cartea INTREBAREA SUPREMA

Campania este valabila in perioada 07/06/2024 - 31/12/2024 in limita stocului disponibil. Vezi alte carti din campanie

Descriere - Ce vrea clientul ca tu sa stii

Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii. Ce si cum sa faci!

Clientii tai vor ca tu sa stii cum functioneaza afacerea lor, astfel incat tu, in calitate de furnizor, sa-i poti ajuta sa le mearga mai bine. Iata secretul: nu vei fi capabil sa faci asta pe baza abordarii traditionale a vanzarii. Adevarul este ca functia vanzarii, care a fost mult timp neglijata, nu se sincronizeaza cu actualele oportunitati. Desi echipale de management incearca s-o reimprospateze prin noi sisteme de stimulente si cu oameni noi, sunt necesare schimbari mai radicale.
Aceasta carte defineste o noua abordare a vanzarii- pe care Charan o numeste "vanzarea creatoare de valoare"-care, desi este radical diferita, ramane practica. Vanzarea creatoare de valoare este importanta pentru orice firma care face afaceri cu o alta si trebuie sa evite preturi bazate doar pe valoarea marfii in sine, care sunt specifice vanzarii simple, traditonale, si sa devina, in schimb, o sursa de valoare pentru clientii sai. Vanzarea creatoare de valoare, testata de o multitudine de companii din diverse sectoare de activitate, iti va permite:
- sa capeti o intelegere mai aprofundata a problemelor clientului
- sa intelegi cum se iau, in realitate, deciziile in firma clientului
- sa ajuti pe client sa-si imbunatateasca marja de profit si sa impulsioneze cresterea veniturilor
- sa conectezi vanzarile cu alte functii importante, financiare si de productie
- sa vii cu noi oferte personalizate
- sa faci pretul sa devina un subiect mai putin important
Vanzarea creatoare de valoare te scapa de iadul vanzarii la preturi joase, de simpla marfa. Construita pe relatii de tipul "win-win", care se aprofundeaza de-a lungul timpului, vanzarea creatoare de valoare te diferentiaza de concurenti, netezind calea spre obtinerea unor preturi superioare, o marja de profit mai buna, o crestere mai mare a veniturilor.
Aceasta carte te poate ajuta sa ajungi acolo unde trebuie sa fii. Ea iti furnizeaza instrumentele, ideile si metodologia de care ai nevoie pentru instruirea si sprijinirea celor din echipa de vanzari, precum si pentru aplicarea schimbarilor cuprinzatoare ce vor fi necesare. Aceasta lucrare este un ghid, nu numai pentru personalul si pentru managerii de vanzari, ci si pentru multi angajati din toata firma care pot deveni participanti activi in procesul vanzarii creatoare de valoare


Cuprins:
 
Problema vanzarilor    
Remedierea procesului de vanzare      
Cum sa devii partenerul de incredere al clientului tau      
Planul creator de valoare pe cont client      
Dezvoltarea unei forte de vanzare creatoare de valoare    
Realizarea vanzarii      
Sustinerea procesului      
Vanzarea creatoare de valoare la urmatorul nivel      
Sfarsitul povestii      
Anexa: In ce etapa te aflii cu aplicarea vanzarii creatoare de valoare  
Multumiri    
Index      
Despre autor      
Trebuie sa infruntam adevarul      

Nr. pagini: 220

Format: 20 x 13

Anul aparitiei: 2012

Autor: Charan, Ram

Editura: Businesstech

ISBN: 9789738495692

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 3 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Businesstech

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.