Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Cartea analizeaza argumentat modul in care antreprenorii ar trebui sa isi selecteze un anumit model pragmatic de urmat in sensul acceptarii si a unor responsabilitati sociale atunci cand initiaza o afacere, stabilind misiunea viitoarei entitati care va deveni apoi un actor social in relatia cu alte categorii de stakeholders. In esenta, valorile in care cred in mod real fondatorii unei firme, cat si valorile in care crede top-managementul oricarei organizatii de afaceri au fost si raman esentiale in impunerea unui comportament etic al organizatiei atat in perioadele de prosperitate, cat si cele de declin ale operatiunilor.ISBN: 978-973-709-982-2An aparitie: 2022Nr. de pagini: 408Format:: 17x24
Categorie: Stiinte economice » Economie generala
Autor: Esi, Marius-Costel