Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Carti in categoria Economie generala

PIB-ul fara tara
-20%
"Aceasta culegere de opinii publicate in Ziarul Financiar intre anii 2009 si 2012, care nu are iin niciun fel pretentia ca ar fi o carte, are rostul de a ne aminti prin ce a trecut economia romaneasca in ultimii 4 ani de criza. Sau cel putin acesta este obiectivul sau. Dumneavoastra, ca cititori, veti judeca. Am numit-o PIB-ul fara tara pentru ca, in opinia mea, dezvoltarea unei tari nu este doar o chestiune de acumulare macroeconomica, ci de schimbare in bine a vietii oamenilor. Argumentele le ...
Editura 

ALL

PRP: 29,90 Lei  23,92 LeiAdauga in cos
Toti suntem datori c-un faliment
-20%
"Cristian Hostiuc nu face presa economica. El face presa pur si simplu, acea meserie veche care iti da sentimentul ca poti sa schimbi lumea, in timp ce lumea te schimba de fapt pe tine, fara sa realizezi. Nu i s-a intamplat insa si lui. Cristian e la fel ca acum 10 ani cand l-am cunoscut la Ziarul Financiar. Vede bine (se alinta doar cu miopia) si spune drept. Din locul in care sta el se vede mai toata economia romaneasca, dar asta nu inseamna ca sta intr-un turn, nici macar unul din hartie...
Editura 

ALL

PRP: 29,90 Lei  23,92 LeiAdauga in cos
Tehnici de creativitate
Solutiile creative sunt cautate mai mult ca oricand. Creativitatea nu trebuie sa ramana la voia intamplarii si poate fi stimulata in mod constant. Aceasta este una dintre ideile pe care cartea de fata incearca sa le evidentieze. Autorul acorda atentie atat tehnicilor de creativitate, cat si metodelor de prezentare a unor idei ori gestionarii proceselor creative din cadrul unei intreprinderi. Veti invata aici felul in care veti putea deveni si mai creativi, precum si tehnicile care va vor ajuta i...
Editura 

ALL

Tehnici de negociere
Cartea este o incursiune in lumea complexa si uneori foarte dura a negocierilor. Negocierile sunt prezente peste tot in viata de zi cu zi, iar capacitatea de a le face fata cu succes iti va deschide toate usile. Negocierea reusita incepe cu pregatirea orientata catre scop. Lucrurile la care trebuie sa fiti atenti sunt decrise in aceasta carte. Alte componente ale unei bune negocieri sunt: partenerul de discutie, tipurile de intrebari, tehnicile de chestionare si alte tehnici de negociere. Nu tot...
Editura 

ALL

Eticheta in viata de afaceri. Cum evitam gafele in mediul de afaceri
Cum evitam gafele in mediul de afaceri Cel ce stapaneste regulile jocului in privinta etichetei poate evalua mult mai repede nenumaratele situatii in care este pus si poate hotari rapid ce este de facut. Astfel va fi in stare sa interactioneze cu oameni de conditii diferite, ajungand sa fie apreciat de fiecare dintre acestia drept un partener de discutii cu totul deosebit. Cartea de fata ajuta la dobandirea sigurantei de sine si reprezinta o introducere in largul domeniu al bunelor manier...
Editura 

ALL

Steaua de mare si paianjenul
-25%
Cartea distinge doua tipuri de organizatii, ilustrate prin metaforele paianjenului si stelei de mare. Desi aparent asemanatori ca structura, paienjenii si stelele de mare sunt cum nu se poate mai diferiti. Un paianjen fara cap va fi lipsit de organele vitale si va muri, in vreme ce organele vitale ale unei stele de mare sunt replicate pe fiecare brat si de aceea ea va supravietui chiar cu un brat taiat. Paianjenul este simbolul organizatiilor centralizate, dominate de o ierarhie stricta. In cadr...
Editura 

ALL

Cum sa ne pastram clientii. Un ghid al profitului intr-o era a puterii clientului
Marketingul traditional nu mai este eficient, de aceea este important "Cum ne pastram clientii". Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa im...
Editura 

ALL