B2B - Business-to-business Brand Management - Kotler, Philip

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
Apreciere: 3.4/7 (11 voturi)
Status: Epuizat

Descriere - B2B - Business-to-business Brand Management

B2B Brand Management - In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-si determina clientii sa le prefere ofertele.

Brandingul a fost un factor esential care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adreseaza consumatorilor individuali.

A venit insa momentul ca si companiile industriale sa inceapa sa apeleze la branding intr-un mod cat mai sofisticat – existand si adevarati pionieri in acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.

Companiile industriale trebuie sa inteleaga insa ca brandingul inseamna mult mai mult decat gasirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.

Brandingul se refera la promisiunea prin care o companie va crea si va furniza un anumit nivel de performanta. Promisiunea din spatele brandului devine forta motivanta pentru toate activitatile desfasurate de companie si de partenerii ei.

Lucrarea de fata, singulara pe piata, aprofundeaza arta si stiinta brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar si o multime de studii de caz care sa ilustreze procesul de branding aplicat cu succes in sectorul B2B.


Recomandari:

„Brandurile reprezinta o parte importanta pentru toate culturile de pe aceasta planeta, ca, de altfel, si pentru lumea afacerilor.

Aceasta este prima carte cuprinzatoare despre managementul brandurilor B2B, care le va oferi chiar si celor mai experimentati manageri o noua perspectiva din care sa priveasca brandingul.“

– Tim Love, vicepresedinte Omnicom Group


„Globalizarea schimburilor economice dintre companii si transcenderea granitelor nationale sunt probleme cu care se confrunta majoritatea liderilor. in aceasta lume, aflata intr-o continua schimbare, brandurile puternice transmit incredere.

Lucrarea de fata iti va oferi cunostintele necesare de brand management, astfel incat sa iti diferentiezi compania de concurenta de la nivel global.“

– Axel C. Heitmann, CEO, Lanxess

„La Lenovo, suntem de parere ca brandingul in sectorul B2B este la fel de important ca in zona business-to-consumer. Lucrarea de fata combina o abordare metodica sustinuta de exemple din lumea reala, aratandu-ti cum sa-ti consolidezi avantajele competitive pe termen lung prin intermediul brandingului.“

– Bill Amelio, CEO, Lenovo



Numar pagini:348
Anul aparitiei:2011

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.