Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Revolutia in marketing. CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE - Gamble, Paul R.

Editura POLIROM

-4.9 Lei
Revolutia in marketing.   	CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE

Revolutia in marketing. CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE

Apreciere: 3.5/7 (13 voturi)
Editura: POLIROM
Categoria: Stiinte economice » Diverse
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


PRP:35,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
30,10 Lei
Diferența: 4.9 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere Specificatii

Descriere - Revolutia in marketing. CARIERA. SUCCES. PERFORMANTE

Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.

Cuprins: De ce o revolutie a marketingului? • Intelegerea clientilor • Revolutie prin planificare strategica si segmentare • Revolutionarea marcii • Managementul relatiilor cu clientii • De la gindirea si planificarea revolutionara la actiune • Studii de caz


ANUL APARITIEI:      2009
NUMAR PAGINI:     416
FORMAT:     130x200

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Carti cu subiectul

Alte carti de la editura POLIROM

EDITURA POLIROM S.A. Editura Polirom este o societate pe actiuni cu capital privat, infiintata in februarie 1995 la Iasi; Prima carte editata: Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale; Peste 5500 titluri publicate pina in prezent, dintre care: 2000 - 256 titluri publicate 2001 - 280 titluri publicate 2002 - 400 titluri publicate 2003 - 430 titluri publicate 2004 - 449 titluri publicate 2005 - 474 titluri publicate 2006 - 559 titluri publicate 2007 - 580 titluri publicate 2008 - 620 titluri publicate 2009 - 475 titluri publicate 2010 - 450 titluri publicate 2011 - 457 titluri publicate 2012 - 464 titluri publicate 39 de domenii editoriale: literatura, eseu, jurnale, litere, filosofie, istorie, religie, psihologie, sociologie, politologie, pedagogie, asistenta sociala, studii de gen, media, relatii publice, drept, limbi straine, informatica si calculatoare, educational, economie si afaceri, medicina, sanatate, practic etc.; Peste 60 de serii si colectii, dintre care: Plural, Plural M, Plural Religie, Plural Clasic Ego, Egografii, Fiction Ltd Cariera. Succes. Performante (coordonator Ion-Ovidiu Panisoara) Duplex Chic (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Biblioteca Ioan Petru Culianu (coordonatoare Tereza Petrescu Culianu) Biblioteca Polirom (coordonator Bogdan-Alexandru Stanescu) Historia (coordonator Mihai Razvan Ungureanu) Document. Istorie recenta (colectie initiata de Andrei Pippidi) Biblioteca medievala (coordonator Alexander Baumgarten) Collegium. Relatii internationale (coordonatori Lucian-Dumitru Dirdala, Andrei Miroiu) Collegium. Litere Collegium. Politici publice si integrare europeana (coordonatori Adrian Miroiu si Iordan Gheorghe Barbulescu) Collegium. Psihologie, Psihologie aplicata (coordonator Adrian Neculau) Collegium. Stiintele educatiei (coordonator Constantin Cucos), Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici (coordonatori Constantin Cucos, Cezar Birzea) Collegium. Stiinte politice, Opus Collegium. Media, Media. Studii si eseuri (coordonator Mihai Coman) Collegium. Relatii publice, publicitate (coordonatoare Cristina Coman) Collegium. Afaceri (coordonator Stefan Prutianu), Economie si societate Collegium. Sociologie. Antropologie (serie initiata de Elisabeta Stanciulescu si coordonata de Lazar Vlasceanu si Liviu Chelcea) Collegium. Psihologie clinica si psihoterapie (coordonator Ion Dafinoiu) Ego. Proza (coordonator Lucian Dan Teodorovici) Ego. Publicistica (coordonator George Onofrei) Informatica si calculatoare, Linux (coordonator Gabriel Ciobanu), Tehnologii Web (coordonator Sabin Buraga) Practic. Cheia succesului, Sanatate, dietetica Studii de gen (coordonatoare Mihaela Miroiu), Bios Traditia crestina (coordonator Adrian Muraru) Psihologia copilului & Parenting (coordonator Georgeta Panisoara) Publicatii proprii: Revista de psihologia sociala - Buletinul Laboratorului "Psihologia Cimpului Social", Universitatea "Al.I. Cuza" Iasi (redactor-sef: Adrian Neculau); Revista de psihologie organizationala in colaborare cu Centrul de Psihologie Aplicata, Universitatea Bucuresti; Revista de Asistenta Sociala (redactor-sef: Doru Buzducea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; International Review of Social Research (redactor-sef: Liviu Chelcea) in colaborare cu Universitatea Bucuresti; Revista de Istorie Sociala (director: Mihai-Razvan Ungureanu) in colaborare cu Institutul Roman de Studii Strategice; Chora. Revista de studii antice si medievale: filosofie, teologie, stiinte; in colaborare cu Groupe de Recherches Medievales al Centre National de la Recherche Scientifique (Paris), Centrul de Studii Antice si Medievale al Universitatii din Cluj-Napoca. Peste 13.000.000 de volume tiparite; Numeroase premii atribuite de Asociatia Editorilor din Romania, Uniunea Scriitorilor, ASPRO, Academia Romana, revistele Sfera politicii, Cuvantul, Capital, CEDU 2000+ s.a.