Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Guerrilla Selling - Levinson, Jay Conrad

Editura BUSINESSTECH

Guerrilla Selling

Cartea face parte din campania

Cumpara carti de minim 70 de lei de la editura BUSINESSTECH si primesti BONUS cartea INTREBAREA SUPREMA

Campania este valabila in perioada 07/06/2024 - 31/12/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Guerrilla Selling

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Categoria: Stiinte economice » Diverse
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Guerrilla Selling

Vanzarea de gherila inseamna ruperea de conventii, folosirea timpului, energiei si imaginatiei in loc de utilizarea fortei brute de convingere. Vanzatorii de gherila profita de descoperirile recente din domeniul psihologiei, identificand personalitatea fiecarui potential client in mai putin de un minut si "croindu-si" prezentarea de vanzare functie de rezultatul profilului psihologic, urmarindu-se nevoile si motivatiile cu o precizie de chirurg. Luptatorii de gherila au prieteni chiar si la cele mai de jos niveluri care le furnizeaza informatiile vitale si folosesc avantajul tactic al surprizei. Inarmati cu tehnologie de ultima ora ei pandesc concurenta din afara birourilor ei. Detin controlul la orice ora folosind mesaje adresate subconstientului, pentru a construi legaturi profunde, incredere si respect in mintile clientilor. Acestea sunt doar cateva caracteristici definitorii ale vanzarii de gherila pe cate Levinson le trateaza pe larg in aceasta carte.

Despre autori: Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, "cea mai bine vanduta serie de carti din istorie". Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume. A creat inca din 1958 reclama pentru multe companii mari si mici din intreaga lume. A obtinut numeroase si prestigioase premii pentru grafica, reclama de televiziune, video si radio.
Este lider al workshop-urilor in domeniul marketingului. Renumit profesionist in marketing, Jay Conrad Levinson a fost vicepresedinte al J. Walter Thomson Advetising si director de creatie la Leo Burnett Advertising inainte de a-si infiinta propria companie de consultanta in marketing, Guerrilla Marketing International. Bill Gallagher, PH. D. preda cursuri de instruire in vanzari si este consultant in probleme de management. Traieste la Diamond Spring, California. Orvel Ray Wilson, este profesor unversitar si conduce seminarii in domeniul vanzarilor. Are o companie de consulting in vanzari. Locuieste in muntii Colorado.

ISBN: 973-99937-9-6
Nr pagini: 256
Anul aparitiei: 2002

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Jay Conrad Levinson

Carti cu subiectul

Alte carti de la editura BUSINESSTECH

Editura BUSINESSTECH. Carti de la editura BUSINESSTECH. Cartile BusinessTech sunt consilieri experti in putere, control, profit. In plus, fiecare strange cate o viata de experiente remarcabile. 3 motive ca sa le cumperi: Autorii: - sunt practicieni desavarsiti cu rezultate masurabile in milioane de dolari, renumiti pentru talentul lor de a accelera cresterea personala si profesionala a celor care le citesc cartile si pentru rezultatele pe care acestia le obtin cartile: - au fost elogiate in celebre ziare si reviste, iar milioanele de exemplare vandute in zeci de limbi arata ca strategiile si solutiile prezentate functioneaza in orice cultura cititorii: - sunt romani care indraznind sa puna in practica informatiile din cartile BTI si-au construit afaceri cu profituri spectaculoase sau activeaza cu succes in mediul public ori in companii private, in mari corporatii sau in mici afaceri BENEFICII: - sa vinzi mai bine - sa conduci mai bine - sa fii cunoscut mai bine - sa-ti valorifici potentialul - sa te organizezi mai bine