Completați adresa de email pe care doriți să primiți notificarea
Produs: Motivarea. Secretul competitivitatii
Descriere - Motivarea. Secretul competitivitatii
Cum ar putea fi, in mod practic, ajutati salariatii sa-si stabileasca obiective atat motivante, cat si posibil de realizat? Ce factori le influenteaza motivarea si in ce mod pot fi acestia utilizati pentru a favoriza dezvoltarea organizatiei?
Cartea de fata va ofera directii clare pentru aflarea raspunsurilor la aceste intrebari. Mai intai, veti gasi in ea o trecere in revista succinta a principalelor teorii privind motivarea (dar si automotivarea!), care sunt folosite in domeniul managementului personalului. Apoi, veti vedea cateva din punerile lor in practica si veti descoperi instrumente verificate si eficiente care va vor permite sa cresteti motivarea personalului de executie si de conducere din cadrul organizatiei dumneavoastra.
Cuprins Introducere ........................................................................................1 Capitolul 1. Principalele teorii ale motivarii ...................................3 Originile diverselor curente ............................................................3 Psihologia behaviorista ..............................................................3 Psihologia umanista ....................................................................5 Psihologia freudiana ...................................................................5 Principalele teorii ............................................................................5 Teoria lui Mc Lelland .................................................................5 Teoria lui Maslow .......................................................................6 Teoria lui Herzberg .....................................................................9 Teoria lui Locke .......................................................................11 Teoria lui Skinner .....................................................................13 Teoria rezultatului scontat ........................................................15 O comparare a teoriilor .................................................................16 Faza I: nevoile la originea motivarii noastre ............................17 Faza a II-a: teoriile actiunii si ale sprijinului in timpul actiunii ......................................................................................18 Faza a III-a: teoriile rezultatului ...............................................18 Concluzie ..................................................................................18 Propunere privind o noua teorie a motivarii .................................20 Capitolul 2. Motivarea individuala ................................................23 Motivarea prin citate .....................................................................23 Ce-i motiveaza pe oameni? ...........................................................31 Visul .........................................................................................32 Perceperea pozitiva si oportunitatea .........................................33 Increderea in sine .....................................................................33 Responsabilitatea ......................................................................33 Vointa si curajul ........................................................................33 Motivarea, secretul competitivitatii VI Actiunea ...................................................................................33 Utilizarea pozitiva a esecului ...................................................34 Succesul ....................................................................................34 Perseverenta .............................................................................34 Corpul .......................................................................................34 Capitolul 3. Modalitati de motivare a angajatilor ........................37 Faza I: interviul (discutia) cu salariatul ........................................37 Motivul .....................................................................................37 Frecventa ..................................................................................37 Etapele ......................................................................................37 Ghid pentru interviu ......................................................................41 Pregatirea ..................................................................................41 Luarea de contact .....................................................................42 Identificarea nevoilor salariatului .............................................42 Solutiile ....................................................................................43 Planul de actiune ......................................................................43 Concluzia interviului ................................................................43 Faza a II-a: ajutarea, sprijinirea si informarea in timpul actiunii .......................................................................43 Ce sa se faca? ...........................................................................43 Mijloacele .................................................................................44 Faza a III-a. Feedback-ul ..............................................................45 Feedback-ul pozitiv ..................................................................45 Feedbackul negativ ...................................................................45 Regulile de baza ale feedbackului ............................................46 Lista de recompense .....................................................................47 Lista de incurajari .........................................................................48 Capitolul 4. Cum sa motivati echipa ..............................................49 Principiile motivarii echipei..........................................................49 Faza I: Pregatirea pentru actiune ..................................................52 Realizarea unui sondaj printre salariati ....................................52 Diferitele tipuri de salariati ......................................................59 Interpretarea rezultatelor si luarea masurilor a dec vate .............60 Faza a II-a: Actiunea .....................................................................62 Faza a III-a: Feedbackul ...............................................................66 Cuprins VII Anexa. Jocuri pentru motivarea unei echipe ................................69 Joc pentru o echipa noua ...............................................................69 Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ inter net sau pentru cele de vanzatori ambulanti ..........................................................70 Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ internet ...................71 Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................72 Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................73 Joc pentru o echipa din administratie ............................................74
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 7 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.
Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.
Am inteles