Descriere - Ghid pentru vanzari de succes
Foloseste-ti mintea, nu forta, pentru a avea succes in vanzari!
Mark Edwards deschide cartea cu un motto care transmite un mesaj incurajator tuturor celor care au pierdut un contract de vanzari:
„Dedic aceasta carte tuturor celor care au cumparat de la mine – si, totodata, celor care nu au facut‑o. Desi pe termen scurt am castigat mai mult de la cei care au cumparat, probabil am invatat mai multe, pe termen lung, de la cei care nu au facut‑o.
Ironic, nu…?
Orice tip de vanzare – carti, cosmetice, software, flori – presupune cateva „concepte esentiale”, pe care Mark Edwards le prezinta aici prin intermediul unor exemple concrete si al unor ilustratii grafice geniale. Fie ca lucrezi deja in vanzari, fie ca iti doresti sa intri acum in acest domeniu, „Ghid pentru vanzari de succes” este cartea pe care trebui sa o ai la indemana, intrucat iti ofera o serie de elemente-cheie care simplifica natura complexa a procesului de vanzare. Cartea este o combinatie de tehnici, abilitati si indrumari practice prezentate sub forma unor metodologii functionale si explicate prin scenarii si exemple realiste, presarate pe alocuri cu ironii si, uneori, cu remarci taioase.
Plecand de la „vanzarea perfecta” – un scenariu fictiv oferit ca exemplu la inceputul cartii, in care vanzarea are loc repede si fara impedimente, conditiile sunt prielnice pentru toate partile implicate, nu exista intarzieri si nimeni nu are de pierdut – evident, o situatie ipotetica, Mark trece la prezentarea unor concepte-cheie in vanzari, oferind exemple graitoare din viata reala care sa arate unde greseste „omul de vanzari” cand face contractarea si ce ar trebui sa faca pentru a avea succes.
Tu ai facut o prospectare a potentialilor clienti? Stii ce fel de clienti are compania ta? Stii cine ia deciziile in compania clientului tau si cine sunt membrii grupului decizional? Ce eveniment presant are? Sau daca are un eveniment presant? Are vreun motiv convingator pentru a cumpara? Oare are nevoie de produsul tau? De ce ar cumpara de la tine? Ce oferi tu si nu ofera altcineva? Ce este important pentru clientul tau: calitatea sau pretul? Sau ambele? De ce a ales concurenta si nu te-a ales pe tine? Unde ai gresit?
Ei bine, „Ghid pentru vanzari de succes” iti va oferi raspunsul la toate aceste intrebari si la multe altele. O lectura usoara, antrenanta, care te va pune pe ganduri.
Autor: Mark Edwards, Ovidiu Racoveanu(Traducator)
Nr. pagini: 120
Coperta: Hardcover
Dimensiuni: 12 x 18 cm
An aparitie: 2021
Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri.
Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate
Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin
curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.
Pentru orice solicitare contactati
departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi
permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi
diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor
acestuia, fara a ne informa in prealabil.
Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 2 zile.
Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.