Dezvoltarea afacerilor sociale - Muhammad Yunus

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 17.02 - Marți, 18.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 17.02 - Marți, 18.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 17.02 - Marți, 18.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 17.02 - Marți, 18.02
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Descriere - Dezvoltarea afacerilor sociale

„In numai cativa ani, afacerea sociala a trecut de la stadiul de simpla idee la acela de realitate vie, cu o evolutie rapida. Deja produce imbunatatiri in vietile multor oameni si este pe cale sa devina, intr-o maniera exploziva, una dintre cele mai importante tendinte sociale si economice ale lumii. Pe parcursul acestei carti, voi explica in detaliu teoria afacerii sociale, voi relata cateva exemple de afaceri sociale care deja functioneaza si voi face sugestii practice despre cum va puteti implica in sustinerea acestei noi miscari. […]

Visurile noastre par imposibile? Daca asa stau lucrurile, inseamna ca ele nu se pot transforma in realitate decat daca credem in ele si facem demersuri pentru ca ele sa devina reale. Iata ce ne-au invatat ultimii 40 de ani. Asa ca va propun sa credem impreuna in aceste visuri si sa ne dedicam cu totii transformarii imposibilului in posibil. Daca vreti sa imi impartasiti visurile dumneavoastra — si sa va alaturati tuturor celor care au inceput deja sa isi transforme visurile in realitate cu ajutorul afacerilor sociale, va invit sa pornim impreuna in aceasta calatorie.“

Muhammad  Yunus

 
CHOICE,  septembrie 2010

„In noua capitole scurte, dar bine scrise, Yunus ne ofera cateva perspective inedite asupra saraciei globale si o abordare unica a modului in care pot coexista afacerile sociale cu cele traditionale, in scopul de a reduce saracia si a imbunatati vietile locuitorilor planetei.“


Malaysia Star, 10 iulie 2010

„«Afacerile sociale inseamna bucurie», spune Yunus. Intr-adevar, insasi lectura cartii aduce bucurie. Intr-un limbaj nepretentios, Yunus ne povesteste despre initiative care insufla speranta. Mai mult, el ofera o multime de idei, dar si sfaturi practice, pentru cei care sunt gata sa se implice in universul afacerilor sociale. In anii ce vor veni, pare cert ca afacerile sociale vor deveni parte integranta a structurilor noastre economice si vor schimba in mod pozitiv vietile multor oameni.”

 
Daily Times (Pakistan), 7 august 2010

„Yunus poate fi un abil om de afaceri (sociale), dar dispune si de multa perspicacitate. Dovedeste agerime in a demonstra ca munca pentru o afacere sociala nu inseamna sa tratezi pe cineva sub standarde, avand in vedere ca aceste organizatii le ofera angajatilor salarii si beneficii competitive; pur si simplu, inseamna sa nu profiti de pe urma celor saraci… Yunus a castigat in 2006 Premiul Nobel pentru Pace (impreuna cu Grameen Bank), ca o recunoastere a eforturilor sale, si deja combina elementele de constructie necesare unei noi ordini mondiale, din care saracia e absenta.”

The Spectator, iunie 2010

„Iata un reper ce aminteste ca si capitalismul poate lua forme agreabile: Yunus, un pionier in domeniul microfinantarii, explica felul in care o companie sociala poate compensa esecul pietei libere.“


Sacramento Book Review,  22 iunie 2010

„Oferindu-le celor saraci resursele de a se ajuta ei insisi, dr. Yunus le pune la dispozitie acestor oameni ceva mai mult decat o vitala farfurie cu mancare  — ca sa ilustram siguranta vietii in forma sa primara… Dr. Yunus invoca o noua baza pentru capitalism, in cadrul careia afacerile sociale au potentialul de a indeplini promisiunea nerealizata de intreprinderile care urmaresc profitul.“

The Independent,  6 iunie 2010

„Uneori, obiectivele profesorului Yunus pentru Glasgow suna atipic in raport cu notiunile funda-mentale promovate in cadrul teoriei «Big Society», elaborata de Partidul Conservator. Cea mai recenta carte a sa, Dezvoltarea afacerilor sociale, reprezinta o pledoarie de 300 de pagini in favoarea ideii ca oamenii trebuie sa preia initiativa si sa creeze afaceri care sa genereze bani si sa contribuie, in acelasi timp, la mai binele societatii.“

Daily Star (Pakistan),  1 august 2010

„Chiar si un sceptic cu inima de piatra ar gasi ca e dificil sa nu viseze, odata ce cuvintele magice asternute pe hartie de dr. Muhammad Yunus incep sa prinda contur.“

Stanford Social Innovation Review, toamna lui 2010

„Am gasit multe lucruri de admirat in aceasta carte si la acest om, a carui munca o respect de multa vreme. Lectura cartii este inviorator de usoara. Autorul umple paginile cu exemple, tactici, idei si perspective pragmatice.“

MUHAMMAD YUNUS s-a nascut in 1940, in Chittagong, Bangladesh, este absolvent al Universitatii din Dhaka si detine un doctorat in economie, obtinut la Vanderbilt University din SUA.
De-a lungul anilor, a fost lector la Chittagong College din Bangladesh (1962–1965), profesor asistent la Middle Tennessee State University din SUA (1969–1972), director adjunct in Divizia de Economie Generala / Comisia de Planificare a Guvernului din Bangladesh (1972), profesor asociat si sef al Catedrei de Economie de la Chittagong University din Bangladesh (1972–1975), apoi profesor la aceeasi universitate si director al Programului de Economie Rurala din Bangladesh (1975–1989), dupa care director de proiect la Grameen Bank Project din Bangladesh (1976–1983) si consilier in cadrul guvernului interimar din Bangladesh (1996). Din 1983, detine functia de Managing Director la Grameen Bank, institutie pe care a fondat-o.
Este membru intr-o serie de comitete si comisii (dintre care 9 nationale si 29 internationale). Face parte din 31 de echipe de consilieri, majoritatea din America, Europa si Asia. A facut sau face parte din 25 de consilii directoare infiintate pe plan national (in cele mai multe fiind membru fondator) si din
20 de consilii directoare active pe plan international.
Din 1978 si pana in 2010, fost distins cu peste 100 de premii nationale si internationale. Iar din 1992 si pana in 2010, a primit titluri onorifice din partea a 45 de universitati ale lumii. De asemenea, mai detine si un numar de peste 40 de alte titluri speciale, acordate de institutii de pe 4 continente.
Karl Weber este scriitor liber-profesionist si editor specializat in carti de economie si politici sociale. Locuieste in Irvington, New York. A fost coautorul lui Muhammad Yunus si pentru cartea Creating a World Without Poverty.


Titlu original: Building Social Business: The New Kind of Capitalism that Serves Humanity's Most Pressing Needs
Traducator: Bogdan Diaconu, Mihaela Moga si Ruxandra Apetrei
Autor: Muhammad Yunus in colaborare cu Karl Weber
Numar pagini: 192 / Format: 15 × 23,5 cm
Anul aparitiei: 2010

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 7 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Curtea Veche

Editura Curtea Veche - Oaze de Cultura si Cunostere

Editura Curtea Veche este un lider pe piata editoriala din Romania, dedicata promovarii literaturii de calitate si educatiei printr-o gama variata de titluri. Cu un portofoliu care include romane, lucrari de non-fictiune, carti pentru copii si manuale scolare, Curtea Veche isi propune sa inspire cititorii de toate varstele.

Carti care conteaza
Prin colaborarea cu autori renumiti si emergenti, Editura Curtea Veche ofera lucrari valoroase care reflecta diversitatea gandirii si culturii contemporane. De la clasici ai literaturii romane la autori straini de renume, fiecare volum este ales cu grija pentru a oferi cititorilor o experienta unica si imbogatitoare.

Promovarea Lecturii
Editura Curtea Veche nu doar publica, ci si promoveaza lectura ca o forma de dezvoltare personala. Prin campanii de educatie si organizarea de evenimente culturale, ne dorim sa incurajam pasiunea pentru carti si sa facem literatura accesibila tuturor.

Alege Curtea Veche - Cumpara Carti, Gaseste Inspiratie

Fie ca esti un cititor pasionat sau in cautarea cadoului perfect, Editura Curtea Veche te invita sa descoperi universuri diferite prin paginile cartilor noastre, promovand astfel o cultura a lecturii in Romania.
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.