BLACK FRIDAY WEEKEND

Cele patru tendinte. Audiobook - Rubin, Gretchen

Profilurile de personalitate esentiale care iti arata cum sa faci viata mai buna (pe a ta si pe a altora)

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 24.11 - Luni, 25.11
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15.00 Lei

Ajunge: Astazi - Duminică, 24.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 13.90 Lei

Ajunge: Luni, 25.11 - Marți, 26.11
In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 26.11 - Miercuri, 27.11
In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 27.11 - Joi, 28.11
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:58,00 Lei
46,40 Lei
Diferența: 11.6 Lei ( -20% )

Cartea face parte din campania

Black Friday Weekend - Transport 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 22/11/2024 - 24/11/2024 in limita stocului disponibil. Vezi alte carti din campanie

Descriere - Cele patru tendinte. Audiobook

Profilurile de personalitate esentiale care iti arata cum sa faci viata mai buna (pe a ta si pe a altora)

Cele patru tendinte: profilurile de personalitate esentiale care iti arata cum sa faci viata mai buna (pe a ta si pe a altora) / The Four Tendencies: The Indispensable Personality Profiles That Reveal How to Make Your Life Better (and Other People's Lives Better, Too) de Gretchen Rubin este audiobookul care te va ajuta sa te cunosti pe tine insuti mai bine, dar si pe cei din jurul tau pentru a-ti imbunatati astfel considerabil viata. Iar prin a-ti imbunatati viata, intelegem: sa iei decizii mai bune, sa nu mai intampini dificultati la respectarea deadline-urilor, sa suferi mai putin si sa te intelegi mai bine cu oamenii din viata ta, fie ca este vorba despre copii, parteneri de viata, colegi de serviciu, pacienti, subalterni, elevi sau prieteni.

Autoarea este de parere ca indivizii pot fi impartiti in patru mari categorii, in functie de modul in care raspund la o intrebare foarte simpla: „Cum raspunzi la asteptari?”. Cele patru categorii sunt: Conformistul, Iscoditorul, Binevoitorul si Rebelul. Cunoscand caracteristicile acestor tipuri de personalitate, iti va fi mai usor sa comunici cu cei din jurul tau si totodata iti va fi mai usor sa-i convingi sa faca ce vrei tu. 

Asadar, ascultand acest audiobook  te vei regasi pe tine, dar si pe cei apropiati tie si vei intelege cum poti comunica mai eficient cu cei din jurul tau, in functie de tipul de personalitate al acestora. Autoarea iti va furniza pentru fiecare dintre cele patru profiluri: punctele forte, punctele slabe, caracteristicile unice, dar si modalitatile cele mai eficiente de a te adapta trasaturilor lor unice.

Gretchen Rubin este una dintre cele mai influente observatoare ale naturii umane. A absolvit Facultatea de Drept la Universitatea Yale si a profesat pentru o scurta perioada ca jurist, dandu-si seama ulterior ca ceea ce isi doreste cu adevarat in viata este sa devina scriitoare. 

Cartile ei s-au bucurat de un mare succes la public, Inner Calm (Liniste interioara), The Four Tendencies (Cele patru tendinte), Better Than Before (Cum sa devii mai bun) si The Happiness Project (Proiectul fericirii) devenind bestselleruri New York Times. The Happiness Project s-a mentinut timp de doi ani pe lista bestsellerurilor New York Times. Gretchen Rubin a vandut peste trei milioane de carti in toata lumea, volumele ei fiind traduse in peste 30 de limbi.

Cand nu scrie carti, Gretchen Rubin realizeaza podcastul de succes Happier with Gretchen Rubin, dar si o serie de cursuri video, sau se ocupa de aplicatia Better (dezvoltata de ea in colaborare cu echipa de la Mighty Networks). Prin toate aceste mijloace, autoarea impartaseste idei, strategii, povesti si sfaturi care ii ajuta pe oameni sa se inteleaga mai bine pe ei insisi si sa isi creeze o viata mai fericita. 

Audiobookul este impartit in 13 capitole dupa cum urmeaza:

Capitolul 1: Cele patru tendinte

 

In aceasta prima parte a audiobookului te vei familiariza cu cele patru tendinte si cu caracteristicile specifice celor patru categorii de oameni identificate de autor in functie de acestea. Astfel, conform lui Gretchen Rubin cele patru tendinte (profiluri de personalitate) in functie de modul in care raspundem la asteptarile exterioare, respectiv interioare, sunt:

 

• Conformistul: raspunde cu usurinta atat asteptarilor exterioare, cat si celor interioare.

• Iscoditorul: pune la indoiala toate asteptarile; indeplineste o asteptare numai daca considera ca este justificata, asa ca, de fapt, raspunde doar asteptarilor interioare;

• Binevoitorul: raspunde cu usurinta asteptarilor exterioare, dar se chinuie sa indeplineasca asteptarile interioare;

• Rebelul: se opune tuturor asteptarilor, atat exterioare, cat si interioare.

 

Curios sa afli carei tendinte ii apartii? Testul Celor Patru Tendinte pus la dispozitie de autoare te va ajuta sa iti raspunzi la aceasta intrebare. Totodata, vei afla care sunt avantajele pe care ti le ofera simplul fapt de a sti carei tendinta ii apartii, dar si in ce tendinte se incadreaza oamenii cu care intri in contact.

Cunoscand aceste lucruri, este de parere autoarea, iti va fi mult mai usor sa ii convingi pe oameni sa faca ceea ce vrei tu.

In plus, din acest prim capitol introductiv vei afla ce tip de abordare este cel mai potrivit pentru cele patru profiluri de personalitate identificate de autoare, lucru care, iti va usura si imbunatati semnificativ in viitor modul in care relationezi cu cei din jurul tau.

 

Capitolul 2: Identifica-ti tendinta

 

In acest capitol vei parcurge pas cu pas, sau mai bine spus, intrebare cu intrebare, testul cu ajutorul caruia vei identifica tendinta in care te incadrezi. 

 

Capitolul 3: Cum sa intelegi un Conformist

 

„Datorita disponibilitatii lor de a indeplini asteptarile exterioare si interioare, Conformistii adora sa aiba un program si o rutina; sunt oamenii care se trezesc si se gandesc: „Ce am in program pentru azi si care este lista mea de prioritati?” Le place sa stie ce se asteapta de la ei si nu le place sa greseasca sau sa-i dezamageasca pe ceilalti – si nici pe ei insisi.”

Daca esti un conformist sau cunosti vreunul, aici vei afla tot ce vrei sa stii despre acest tip de personalitate: puncte slabe, puncte forte, subtipuri de conformisti, caracteristici unice specifice.

 

Capitolul 4: Relationarea cu un Conformist

 

Daca esti parinte, si ai un copil conformist, in acest capitol vei afla cum sa comunici mai eficient cu el. La fel de interesant va fi acest capitol si pentru cadrele didactice care vor sa invete sa comunice mai eficient cu elevii lor, mulandu-se pe trasaturile de personalitate ale fiecaruia, dar si pentru oricare individ care va dori sa comunice mai usor si mai eficient cu un apropiat sau o cunostinta care are acest tip de personalitate: coleg de serviciu, subordonat, partener de viata, iubit (iubita), pacient etc. Tot aici vei afla si ce tip de cariera li se potriveste cel mai bine conformistilor.

 

Capitolul 5: Cum sa intelegi un Iscoditor

 

„Iscoditorii pun la indoiala chiar si cele mai elementare ipoteze si lucruri general valabile: „Vreau sa ma casatoresc?”, „Daca esti seful meu, trebuie sa fac ce imi spui tu sa fac?”, „De ce copiilor nu le este permis sa injure ca adultii?”. Pentru Iscoditori, este crucial ca o asteptare sa para rezonabila si justificata. Ei se opun regulilor de dragul regulilor.”

In acest capitol vei invata sa intelegi un Iscoditor. Iscoditorul este o persoana care se opune asteptarilor exterioare, dar care indeplineste in schimb asteptarile interioare. Din acest capitol vei afla asadar, care sunt punctele forte, respectiv punctele slabe ale Iscoditorilor; cate tipuri de Iscoditori exista;  de ce nu le place Iscoditorilor sa fie interogati sau cum pot indeplini asteptari nejustificate gasindu-si propriile justificari.

 

Capitolul 6: Relationarea cu un Iscoditor

 

Acum ca ai ajuns sa ii cunosti un pic mai bine pe Iscoditori, iti va fi cu siguranta ceva mai usor sa relationezi cu ei. Tine cont totusi si de sfaturile autoarei din acest capitol extrem de interesant, care iti va dezvalui noi lucruri interesante despre acest profil de personalitate. 

Asadar, daca din cele citite mai sus ti-ai dat seama ca ai un partener de viata Iscoditor, un coleg de munca, un pacient sau un copil Iscoditor, descopera in acest capitol care sunt cele mai eficiente modalitati de a relationa cu ei. Afla tot de aici care sunt cele mai potrivite locuri de munca pentru un Iscoditor!

 

Capitolul 7: Cum sa intelegi un Binevoitor

 

„Binevoitorul este stanca pe care se sprijina lumea. Atat la locul de munca, cat si acasa, Binevoitorii nu numai ca sunt cei mai numerosi, ci sunt si cei pe care ceilalti se bazeaza cel mai mult. Binevoitorii sunt mereu prezenti, raspund la apelul de la miezul noptii al clientului, isi respecta termenele limita, isi indeplinesc responsabilitatile, fac voluntariat, ajuta.”

Definitia pe scurt a unui binevoitor este aceasta: indeplineste cu usurinta asteptarile exterioare, dar se opune asteptarilor interioare. 

Asadar, a venit momentul sa ii cunoastem mai bine pe Binevoitori. Mai exact, vom afla din acest capitol care sunt punctele lor slabe, respectiv punctele lor forte, cate tipuri de Binevoitori poti intalni; cum reusesc Binevoitorii sa indeplineasca asteptarile interioare prin crearea unei responsabilitati exterioare; cum isi pot gestiona Binevoitorii avantajele si dezavantajele tendintei; cum trec Binevoitorii de la asteptarile exterioare la cele interioare; ce semnificatie are reactia de rebeliune a Binevoitorilor; de ce apare si cum poate fi preintampinata.

 

Capitolul 8: Relationarea cu un Binevoitor

 

Binevoitorii sunt persoane extraordinare atat timp cat nu ajung in acea faza de rebeliune. In acest capitol vei vedea cum sa relationezi cu un Binevoitor daca acesta este colegul tau de serviciu, pacientul tau, partenerul tau de viata, copilul tau sau un simplu apropiat, pentru a evita rebeliunea.

 

Capitolul 9: Cum sa intelegi un Rebel

 

„Rebelii se opun tuturor asteptarilor, atat exterioare, cat si interioare. Fac doar ce vor ei, in felul lor si in ritmul lor, iar daca cineva le cere sau le spune sa faca ceva, refuza. Nici macar nu vor sa-si clarifice in minte ce trebuie sa faca – rezista asteptarilor interioare cu acelasi stoicism cu care rezista si celor impuse din exterior.

Rebelii vor sa simta ca beneficiaza de libertate de alegere si de exprimare. Cand se trezesc dimineata, primul lucru care le trece prin cap este: „Ce am chef sa fac acum?” Ei se impotrivesc oricarei forme de control, chiar si autocontrolului, si de multe ori le face placere sa sfideze regulile, asteptarile si conventiile.”

Acest capitol este asadar despre Rebeli, a caror deviza pare sa fie: Este atat de greu cand trebuie si atat de usor cand vreau. Desi caracteristicile acestei tendinte par a fi destul de greu de suportat de cei din jur, se pare ca lucrurile nu stau atat de rau daca vei incerca sa cunosti cu adevarat un rebel si sa intelegi care sunt nevoile si asteptarile acestuia.

Asadar, din acest capitol vei afla care sunt punctele forte, respectiv punctele slabe ale Rebelilor; cate tipuri de Rebeli exista si prin ce se diferentiaza acestia; cum pot fi convinsi sa indeplineasca anumite asteptari; cum se pot influenta pe ei insisi pentru a indeplini anumite asteptari pe care le au de la ei insisi, dar si de ce unii rebeli ajung sa aleaga o viata plina de reglementari. Afla cum functioneaza mintea Rebelilor din acest capitol interesant si comunicarea cu un rebel nu ti se va mai parea atat de dificila pe viitor!

 

Capitolul 10: Relationarea cu un Rebel

 

Acest capitol este o lectura obligatorie pentru toti aceia care stiu ca au acasa un partener de viata sau un copil Rebel; pentru doctorii care intalnesc frecvent pacienti Rebeli, dar si pentru cei care au printre colegi (angajati) – Rebeli. Tot aici vei afla ce tip de joburi li se potrivesc cel mai bine Rebelilor si din ce motiv, dar si cum sunt Rebelii in calitate de sefi.

 

Capitolul 11: Combinatii de perechi in cadrul celor patru tendinte

 

Daca pana acum am aflat ce trasaturi caracterizeaza fiecare tendinta in parte, in acest capitol vom vedea ce tendinte sunt compatibile, si ce combinatii ar trebui sa fie evitate. Vei vedea aici asadar cat de inspirate sunt asocierile:

 

• Conformist – Conformist

• Conformist – Iscoditor

• Conformist – Binevoitor

• Conformist – Rebel

• Iscoditor- Iscoditor

• Iscoditor – Binevoitor

• Iscoditor – Rebel

• Binevoitor – Binevoitor

• Binevoitor – Rebel

• Rebel – Rebel

 

Capitolul 12: Abordarea potrivita in cazul fiecarei tendinte

 

Cum ar trebui sa vorbeasca un manager in cadrul organizatiei pe care o conduce pentru a se face inteles de toti angajatii, fie ca acestia sunt Conformisti, Binevoitori, Iscoditori sau Rebeli? Cum ar trebui sa vorbeasca un medic cu pacientii lui, astfel incat sfaturile lui sa fie ascultate de pacientii din toate cele patru tendinte? Dar un profesor cu elevii lui care sunt deopotriva Conformisti, Binevoitori, Iscoditori si Rebeli?

„Pentru ca un mesaj important sa fie eficient, trebuie sa rezoneze cu fiecare tendinta.” 

Tot de aici vei afla cum ar trebui sa sune un afis amplasat intr-o institutie pentru ca mesajul lui sa ajunga la toate cele patru categorii de indivizi despre care se vorbeste in aceasta carte.

 

Capitolul 13: Oricare ar fi tendinta noastra, putem invata sa-i valorificam punctele forte

 

„Tendintele modeleaza experientele si perspectiva fiecaruia dintre noi. Rezonam cu situatiile si cu limbajul in mod diferit si ne priesc medii diferite. Dar, indiferent carei ii tendinte apartinem, cu mai multa experienta si intelepciune, vom invata sa-i valorificam punctele forte si sa contrabalansam aspectele negative.”

Acest capitol te va ajuta sa constientizezi cat de mult ne influenteaza aceste tendinte viata, alegerile pe care le facem si modul in care reactionam in diferite situatii. Tendintele sunt omniprezente in viata noastra, si, fiind constienti de ele, calitatea vietii noastre s-ar putea imbunatati considerabil, pentru ca, este de parere autoarea: „Cand ne intelegem tendinta, suntem mai capabili sa ne construim viata pe care ne-o dorim si sa acceptam cum, cand si de ce platim pentru greselile noastre”.

Daca ascultarea acestui audiobook te-a convins ca familiarizarea cu cele patru tendinte te poate ajuta intr-adevar sa iti faci viata mai buna, iti recomandam si aplicatia Better - dezvoltata de autoare impreuna cu echipa de la Mighty Networks special in acest sens.

TESTIMONIALE:

„Cel mai bun indicator al dezvoltarii si fericirii este autocunoasterea care te determina sa actionezi. Gretchen Rubin iti ofera instrumentele necesare pentru a te cunoaste pe tine insati si pe ceilalti si te invata cum sa folosesti aceste informatii. Profunda, practica si de referinta, cartea „Cele patru tendinte” te va ajuta sa depasesti cele mai mari impedimente din calea succesului si fericirii.” – Shawn Achor (Conformist), autor al cartii The Happiness Advantage si Before Happiness

„Gretchen Rubin a descoperit o noua modalitate de a ne intelege pe noi insine si pe ceilalti. Cand stim care ne este tendinta, ne putem gestiona mai eficient actiunile si ne putem atinge mai rapid scopurile, putand totodata sa-i ajutam si pe ceilalti sa o faca. In calitate de cercetator care a studiat obiceiurile, dependenta si schimbarea timp de douazeci de ani, sunt incantat de simplitatea si forta celor patru tendinte ca instrument ce poate fi folosit de oricine cauta sa isi imbunatateasca viata. Folosesc aceste concepte in activitatea mea zilnica, pentru a ajuta oamenii sa-si inteleaga tendintele si sa isi schimbe comportamentele defectuoase, precum stresul si obiceiul de a manca emotional.” –  Judson Brewer, MD, PhD (Iscoditor), autor al cartii The Craving Mind si profesor asociat in medicina si psihiatrie la Facultatea de Medicina a Universitatii Massachusetts 

„Revolutionarul cadru al cartii „Cele patru tendinte” de Gretchen Rubin este un instrument simplu, dar puternic si indelung studiat, care ne ajuta sa ne intelegem mai bine propria natura, sa ne valorificam punctele forte si sa ne depasim punctele slabe. Cu perspicacitatea si inteligenta caracteristice, Gretchen ne ofera instrumentele necesare cu care sa ne cream viata pe care o dorim, intr-un mod care sa se plieze pe personalitatea noastra. Ce este surprinzator? Odata ce ai aflat despre aceste patru concepte, perspectiva ta se va schimba radical.” – Susan David, PhD (Conformist), cofondator al  Institutului de Coaching si autor al cartii Emotional Agility

„Daca vrei sa schimbi ceva in viata ta, ai nevoie de Gretchen Rubin. Ideile ei sunt originale, instinctive si revolutionare. Fie ca vrei sa fii in forma, sa lucrezi mai eficient sau sa fii mai ordonat, ea iti arata cum sa-ti modifici obiceiurile (aproape) fara efort. Aceasta «rebela» doarme mai bine decat altii, ignora mai multe e-mailuri, are douazeci de kilograme in minus si este vesnic recunoscatoare.” – Viv Groskop (Rebel), jurnalist si comedian

„O iubesc pe Gretchen Rubin pentru ca ma ajuta sa ma inteleg atat pe mine, cat si pe oamenii din jurul meu.” – Cathy Rentzenbrink (Binevoitor), autoare a cartii The Last Act of Love

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 4 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Alte cărți de la editura Act si politon

Editura ACT si Politon, editura romaneasca, parte a grupului de firme ACT, care a luat nastere din dorinta de a apropia cititorii romani de cartile audio, de cartile narate si in aceeasi masura si de cartile tiparite. Dezideratul nostru este de a va familiariza cu audiobookurile de dezvoltare personala si profesionala, meditatie, spiritualitate sau de diete si sanatate, narate de binecunoscuti actori romani
Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.