Noua era a imaginatiei - Phil Teer

Cum va conduce venitul universal de baza la explozia creativitatii

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 04.02 - Miercuri, 05.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

Ajunge: Marți, 04.02 - Miercuri, 05.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Marți, 04.02 - Miercuri, 05.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.90 Lei

Ajunge: Marți, 04.02 - Miercuri, 05.02
Apreciere: 3.8/7 (15 voturi)
Editura: CREATOR
Status: În stoc

Timp procesare: 1 zi lucratoare

PRP:39,00 Lei
33,15 Lei
Diferența: 5.85 Lei ( -15% )

Descriere - Noua era a imaginatiei

Cum va conduce venitul universal de baza la explozia creativitatii

Noua era a imaginatiei este un manifest creativ pentru venitul universal de baza. Cand nu mai trebuie sa ne facem griji cu privire la bani,  avem ocazia sa fim creativi pe scara larga. Venitul universal de baza este o idee foarte veche, dar care devine rapid ideea radicala a secolului XXI. Ar putea eradica saracia si evita un viitor distopic mult previzionat de automatizare si somaj ridicat - dar ar putea avea si un efect neasteptat: o explozie a creativitatii in masa. Pur si simplu, venitul de baza are potentialul de a schimba totul.
 
Phil Teer analizeaza efectele creative si antreprenoriale ale experimentelor despre venitul de baza, dezvoltand din ele adevarate povesti despre modul in care poetii romantici au inventat consumerismul; artistii au regenerat orase precum New York, Glasgow si Berlin; iar geniile creative, precum David Bowie, Bob Dylan, Kurt Vonnegut, Haruki Murakami si multi altii, si-au eliberat spiritele creative si si-au schimbat vietile.
 
Phil Teer a fost co-fondator al legendarei Agentii de creatie londoneza St Luke's, infiintata in anii 1990. Agentia reprezinta un experiment prin care s-au pus bazele dreptului de coproprietate al angajatilor si a mediului de lucru creativ. Harvard Business Review a numit-o "Cea mai inspaimantatoare companie de pe pamant", iar Fast Company ca fiind "agentia publicitara care pune capat tuturor agentiilor publicitare". Phil Teer ofera consiliere brandurilor si guvernelor cu privire la aceste strategii creative. Phil Teer scrie articole pe Medium, Artists Create Markets, fiind fascinat de puterea creativitatii de a transforma oameni si locuri de cand si-a scris teza despre Glasgow ca oras postmodern.


Anul aparitiei: 2021
Numar pagini: 196
Format: 13x20

Livrarea se face din stoc, in 24-48 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 119 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate Posta Panduri, minim 199 lei cu livrare in Easybox oriunde in tara, minim 149 lei cu livrare prin curier in Bucuresti si minim 199 lei pentru livrarea prin curier, in tara.

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.

Timpul maxim de procesare al acestei carti este de 6 zile. Estimarea este exprimata in zile lucratoare si se refera la timpul maxim de aprovizionare si expediere.
Titlurile de curand epuizate sau cele aflate in curs de reeditare nu cad sub incidenta acestor estimari, iar disponibilitatea lor va va fi comunicata in 7 zile de la data comenzii.

Vă rugăm să aşteptaţi, se încarcă datele ...

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.