Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Globalizarea desemneaza ansamblul fenomenelor ce rezulta din deschiderea crescinda a economiilor spre marfuri si capitaluri straine. Cautarea de catre intreprinderi a celor mai bune oportunitati de profit, organizarea de productii la nivel global si rapiditatea de circulatie a informatiei stimuleaza schimburile intre natiuni. In acest din urma caz se vorbeste despre "globalizare financiara". Grupurile gigant precum Ford, Coca-Cola sau IBM sunt implantate in mai multe zeci de tari, in cautarea unei miini de lucru ieftine si a unor piete vaste. Cartea de fata isi propune sa construiasca un portret complet al aspectelor complexe si contradictorii ale acestui fenomen multiform.
Colectie: LAROUSSE - RAO
Categorie: Practice si timp liber » Cultura » Cultura generala
Autor: Guillochon, Bernard
An aparitie: 2003
Nr pagini: 128
Tip Coperta: Brosata
Subiectul cartii: Business si economie
Produsul nu are recenzie editoriala deocamdata