Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei
Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.
PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI Arata pret
Afla cum poti deveni client PREMIUM.
Interacţiunea ca o stradă cu două sensuri!Sunt furioşi, agresivi, nerăbdători, nepoliticoşi, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care e greu să comunicăm. Comportamentul lor este supărător, interacţiunea cu ei este obositoare. Ne sunt şefi, subordonaţi, prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli, nu-i putem schimba. Ce-i de făcut?Comunicarea cu oamenii dificili este scrisă in beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situaţii. Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalţi, reducerea stresului şi a anxietăţii şi creşterea increderii şi entuziasmului in toate relaţiile profesionale. Veţi experimenta un sentiment de implinire cand veţi trata situaţiile dificile cu bine. Şeful, colegii şi angajaţii vor avea incredere in dumneavoastră, vă vor admira şi se vor gandi de două ori inainte să vă jignească, fiind mai deschişi in a vă satisface dorinţele.Titlul original: Dealing with Difficult People. How to deal with nasty custumers, demanding bosses, and annoying co-workersAnul apariţiei: 2007Nr. pagini: 280 / Format: 13 x 20 cmTraducător: Andreea Rosemarie LuticCoperta: Griffon and Swans ProductionsISBN: 973-669-028-8
Categorie: Practice si timp liber » Sfaturi practice » Altele
Autor: Cava, Roberta
Book Lovers WEEKEND - Transport gratuit la Pachetomat, peste 50 de lei